Στίβος

Σε τρεις μήνες επιστρέφει ο Ξιανγκ

Για τον Ιούνιο έχει προγραμματιστεί η επιστροφή του Λιου Ξιάνγκ στους στίβους. Ο Κινέζος πρωταθλητής των 110 μέτρων με εμπόδια, «χρυσός» Ολυμπιονίκης της Αθήνας και παγκόσμιος πρωταθλητής στην Οζάκα στο αγώνισμα, επισκέφτηκε το νοσοκομείο της Σανγκάης, ώστε να διαπιστωθεί η πορεία της αποθεραπείας του, ύστερα από την επέμβαση που υποβλήθηκε στον αχίλλειο τένοντα του δεξιού του ποδιού.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Για τον Ιούνιο έχει προγραμματιστεί η επιστροφή του Λιου Ξιάνγκ στους στίβους. Ο Κινέζος πρωταθλητής των 110 μέτρων με εμπόδια, «χρυσός» Ολυμπιονίκης της Αθήνας και παγκόσμιος πρωταθλητής στην Οζάκα στο αγώνισμα, επισκέφτηκε το νοσοκομείο της Σανγκάης, ώστε να διαπιστωθεί η πορεία της αποθεραπείας του, ύστερα από την επέμβαση που υποβλήθηκε στον αχίλλειο τένοντα του δεξιού του ποδιού.

Οι πρώτες εκτιμήσεις έλεγαν πως ο Ξιάνγκ θα επέστρεφε τον Μάιο στα κουλουάρ, αλλά τελικά προτιμήθηκε να μη ρισκάρει τη γρήγορη επιστροφή του στους αγώνες, ώστε να μην υπάρξει κάποια επιπλοκή στον τραυματισμό του.

Επιμέλεια: Παναγιώτης Βλαχαδάμης

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x