Στίβος

«Πετάει» αύριο το 1ο γκρουπ αθλητών για το Ελσίνκι

Αύριο αναχωρεί το πρώτο γκρουπ Ελλήνων αθλητών για το παγκόσμιο πρωτάθλημα στίβου που θα διεξαχθεί στο Ελσίνκι από τις 6 έως τις 14 Αυγούστου.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Αύριο αναχωρεί το πρώτο γκρουπ Ελλήνων αθλητών για το παγκόσμιο πρωτάθλημα στίβου που θα διεξαχθεί στο Ελσίνκι από τις 6 έως τις 14 Αυγούστου.

Οι έξι πρωταθλητές που ταξιδεύουν αύριο είναι οι: Περικλής Ιακωβάκης, Μαρία Καρασταμάτη, Δήμητρα Ντόβα, Αθηνά Παπαγιάννη, Αργυρώ Στρατάκη και Αθανασία Πέρρα. Η αποστολή θα «πετάξει» στην Φιλανδική πόλη μέσω Φρανκφούρτης (πτήση LH 3381 13.50). Οι υπόλοιποι αθλητές θα ταξιδεύσουν σταδιακά τις επόμενες ημέρες.

Επιμέλεια: Ιωάννης Ντούζγος

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x