Στίβος

«Καμπάνα» στη Σελσουλί

Δε γλίτωσε την «καμπάνα» από την ΙΑΑF η Μαριέμ Σελσουλί. Η Μαροκινή, «χάλκινη» παγκόσμια πρωταθλήτρια στα 3.000 μέτρα στιπλ στο Βερολίνο, τιμωρήθηκε με τρία χρόνια αποκλεισμό από τους στίβους, εξαιτίας χρήσης απαγορευμένων ουσιών.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Δε γλίτωσε την «καμπάνα» από την ΙΑΑF η Μαριέμ Σελσουλί. Η Μαροκινή, «χάλκινη» παγκόσμια πρωταθλήτρια στα 3.000 μέτρα στιπλ στο Βερολίνο, τιμωρήθηκε με τρία χρόνια αποκλεισμό από τους στίβους, εξαιτίας χρήσης απαγορευμένων ουσιών.

Η ποινή της Σελσουλί ξεκίνησε από τις 21 Αυγούστου του 2009 και θα τελειώσει στις 21 Αυγούστου του 2012, οπότε δε μετράει ότι επίδοση έχει σημειώσει στη γερμανική πρωτεύουσα.

Η Μαροκινή σταρ είχε προκριθεί και στον τελικό των 1.500 μέτρων στο Βερολίνο, αλλά δεν ξεκίνησε ποτέ, λόγω του ότι είχε μάθει πως ήταν «ντοπέ».

Επιμέλεια: Παναγιώτης Βλαχαδάμης

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x