Στίβος

Στη Νέα Υόρκη ο Μπολτ

Στο πέμπτο κατά σειρά Diamond League της IAAF, που έχει προγραμματιστεί να διεξαχθεί στη Νέα Υόρκη στις 12 Ιουνίου, αποφασίστηκε να συμμετάσχει ο Γιουσέιν Μπολτ, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσαν οι διοργανωτές του μίτινγκ και η παγκόσμια ομοσπονδία στίβου.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Στο πέμπτο κατά σειρά Diamond League της IAAF, που έχει προγραμματιστεί να διεξαχθεί στη Νέα Υόρκη στις 12 Ιουνίου, αποφασίστηκε να συμμετάσχει ο Γιουσέιν Μπολτ, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσαν οι διοργανωτές του μίτινγκ και η παγκόσμια ομοσπονδία στίβου.

«Η Νέα Υόρκη είναι η πόλη που κατέρριψα για πρώτη φορά το παγκόσμιο ρεκόρ και διαθέτει ένα πολύ γρήγορο στίβο. Ανυπομονώ να αγωνιστώ εκεί τον Ιούνιο στα 100 μέτρα», τόνισε ο Τζαμαϊκανός σπρίντερ, παγκόσμιος πρωταθλητής, «χρυσός» Ολυμπιονίκης και παγκόσμιος ρέκορντμαν στην «κούρσα της μιας ανάσας».

Επιμέλεια: Παναγιώτης Βλαχαδάμης

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x