Στίβος

Πέθανε δρομέας στον ημιμαραθώνιο του Λάντος

Η ομοσπονδία στίβου της Νιγηρίας ανακοίνωσε ότι ένας δρομέας υπέστη καρδιακή προσβολή κι άφησε την τελευταία του πνοή στη διάρκεια του ημιμαραθωνίου που διεξήχθη το Σάββατο στο Λάντος.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Η ομοσπονδία στίβου της Νιγηρίας ανακοίνωσε ότι ένας δρομέας υπέστη καρδιακή προσβολή κι άφησε την τελευταία του πνοή στη διάρκεια του ημιμαραθωνίου που διεξήχθη το Σάββατο στο Λάντος. Ο Γκαμπριέλ Μούσα εξέπνευσε κατά τη διάρκεια της κούρσας, που διεξήχθη φέτος για τρίτη φορά και στην οποία έλαβαν μέρος 33.000 αθλητές. Ο Κενυάτης Τζον Κορίρ κατέλαβε την πρώτη θέση στους άνδρες ενώ στις γυναίκες η συμπατριώτισσά του, Τζένιφερ Τσεσίνου.

Επιμέλεια: Δημήτρης Λυμπερόπουλος

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x