Στίβος

«Μείον» δύο οι Γερμανοί στο Γκέτεμποργκ

Δύο σοβαρές απώλειες θα έχει η Γερμανία στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα στίβου που θα γίνει τον Αύγουστο στο Γκέτεμποργκ. Ο λόγος για τους Αντρε Νικλάους και Τόμπιας Ούνγκερ. Ο 24χρονος Νικλάους, παγκόσμιος πρωταθλητής των συνθέτων, τραυματίστηκε στο πόδι και χάνει όλη τη σεζόν, ενώ ο Οϋνγκερ, που θεωρείτο από τα φαβορί για το χρυσό στα 200μ, αντιμετωπίζει προβλήματα στον Αχίλλειο τένοντα.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Δύο σοβαρές απώλειες θα έχει η Γερμανία στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα στίβου που θα γίνει τον Αύγουστο στο Γκέτεμποργκ. Ο λόγος για τους Αντρε Νικλάους και Τόμπιας Ούνγκερ. Ο 24χρονος Νικλάους, παγκόσμιος πρωταθλητής των συνθέτων, τραυματίστηκε στο πόδι και χάνει όλη τη σεζόν, ενώ ο Οϋνγκερ, που θεωρείτο από τα φαβορί για το χρυσό στα 200μ, αντιμετωπίζει προβλήματα στον Αχίλλειο τένοντα.

Εν τω μεταξύ, η IAAF ανακοίνωσε την Παρασκευή ότι κατά την εξέταση του δείγματος της Ρωσίδας Ναταλία Σάντοβα που ελήφθη στις 28 Μαΐου στο μίτινγκ του Χένγκελο ανιχνεύθηκε η ουσία μεθαντιενόνη. Μέχρι να τελεσιδικήσει η υπόθεση, η αθλήτρια τίθεται, βάσει του κανονισμού της IAAF σε προσωρινό αποκλεισμό από τους αγώνες. Από την πλευρά της η Σάντοβα, αρνείται ότι έκανε χρήση απαγορευμένης ουσίας.

Επιμέλεια: Γιάννης Ντούζγος

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x