Στίβος

«Λάμψη» στη Νέα Υόρκη

Στο Diamond League της Νέας Υόρκης στις 9 Ιουνίου, το έκτο της σειράς, αναμένεται να λύσουν τις διαφορές τους μερικοί από τους μεγαλύτερους σπρίντερ του κόσμου στον στίβο. Καταρχήν, στα 100 μέτρα γυναικών θα συναντηθούν η «χρυσή» Ολυμπιονίκης και παγκόσμια πρωταθλήτρια του 2009, Σέλι-Αν Φρέιζερ και η παγκόσμια πρωταθλήτρια του 2011, Καρμελίτα Τζέτερ, νικήτρια των διαμαντιών σε 100 και 200 μέτρα στην περυσινή διοργάνωση.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Στο Diamond League της Νέας Υόρκης στις 9 Ιουνίου, το έκτο της σειράς, αναμένεται να λύσουν τις διαφορές τους μερικοί από τους μεγαλύτερους σπρίντερ του κόσμου στον στίβο. Καταρχήν, στα 100 μέτρα γυναικών θα συναντηθούν η «χρυσή» Ολυμπιονίκης και παγκόσμια πρωταθλήτρια του 2009, Σέλι-Αν Φρέιζερ και η παγκόσμια πρωταθλήτρια του 2011, Καρμελίτα Τζέτερ, νικήτρια των διαμαντιών σε 100 και 200 μέτρα στην περυσινή διοργάνωση.

Στην αμερικανική μεγαλούπολη, θα συμμετάσχει στα 400 μέτρα ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2007, Τζέρεμι Γουόρινερ, όπως και ο παγκόσμιος πρωταθλητής στα 100 μέτρα, ο Γιόχαν Μπλέικ.

Επιμέλεια: Παναγιώτης Βλαχαδάμης

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x