Στίβος

Στο Σπλιτ το Παγκόσμιο Κύπελλο

Στο Σπλιτ θα διεξαχθεί το Παγκόσμιο Κύπελλο στίβου του 2010. Την απόφαση αυτή πήρε τη Δευτέρα το βράδυ η ΙΑΑF που συνεδρίασε στο Πεκίνο, αναθέτοντας στην κροατική πόλη τη συγκεκριμένη διοργάνωση.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Στο Σπλιτ θα διεξαχθεί το Παγκόσμιο Κύπελλο στίβου του 2010. Την απόφαση αυτή πήρε τη Δευτέρα το βράδυ η ΙΑΑF που συνεδρίασε στο Πεκίνο, αναθέτοντας στην κροατική πόλη τη συγκεκριμένη διοργάνωση.

Παράλληλα, ανακοίνωσε τις επτά χώρες που κατέθεσαν υποψηφιότητα για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 2011 και αυτές είναι η Αυστραλία, η Κροατία, η Νότια Κορέα, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, το Μαρόκο, η Σουηδία και οι Ηνωμένες Πολιτείες. Η αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων θα γίνει μεταξύ Δεκεμβρίου 2006 και Φεβρουαρίου 2007 και η τελική επιλογή τον επόμενο Μάρτιο.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x