Στίβος

Επικυρώθηκε η ποινή του Χονδροκούκη

Τελικά, δε θα γλιτώσει τη δίχρονη απουσία από τους αγώνες στίβου ο Δημήτρης Χονδροκούκης.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Το ΔΣ του ΣΕΓΑΣ, κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης που πραγματοποίησε την Παρασκευή, ενέκρινε την ποινή των δύο ετών που είχε επιβάλλει η Δικαστική Επιτροπή της ελληνικής ομοσπονδίας κλασικού αθλητισμού στον παγκόσμιο πρωταθλητή του ύψους στον κλειστό, λόγω χρήσης απαγορευμένων ουσιών.

Αναλυτικά, η ανακοίνωση:

«Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΣΕΓΑΣ, στη διάρκεια της σημερινής του συνεδρίασης, επικύρωσε την απόφαση της Δικαστικής Επιτροπής της ομοσπονδίας, στην υπόθεση του αθλητή Δημήτρη Χονδροκούκη.

Ο αθλητής τιμωρείται με δύο χρόνια αποκλεισμό από κάθε αγωνιστική δραστηριότητα, όπως ορίζει ο κανονισμός της IAAF.

Η ποινή αποκλεισμού του αθλητή ισχύει από τις 27 Iουλίου του 2012».

Επιμέλεια: Παναγιώτης Βλαχαδάμης

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x