Κολύμβηση

«Χάλκινη» η Εθνική γυναικών στα 4Χ200 μέτρα στο Παγκόσμιο τεχνικής κολύμβησης

Την κατάκτηση του πρώτου μεταλλίου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Τεχνικής Κολύμβησης ανδρών-γυναικών της Κορέας πανηγύρισε η Εθνική ομάδα.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Πρώτη επιτυχία για την Ελλάδα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα τεχνικής κολύμβησης της Κορέας. Η ομάδα 4Χ200 μέτρα γυναικών κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο, αοτελούμενη από τις Ιφιγένεια Τελιούση, Ελένη Καλφίδου, Ειρήνη Δεληγιάννη κι Άννα Φίλογλου και τερματίζοντας σε 6:14.88.
Το χρυσό μετάλλιο πήρε η Κίνα με 6:07.43 και το ασημένιο η Γερμανία με 6:14.34.

Στον τελικό των 100 υποβρύχιο γυναικών, εξάλλου, η Ειρήνη Δεληγιάννη ήταν όγδοη με 37.84.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x