Πόλο

«Χρυσός» ο Γιαννιώτης

Με ακόμη ένα χρυσό μετάλλιο για την ελληνική αποστολή ολοκληρώθηκε την Κυριακή το διεθνές μίτινγκ κολύμβησης στην Μπρατισλάβα. Σειρά τώρα είχε ο Σπύρος Γιανννιώτης, ο οποίος πήρε την πρώτη θέση στα 200 μέτρα ελεύθερο των ανδρών. Ο Έλληνας πρωταθλητής κάλυψε την απόσταση σε 1:54.50 και ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Με ακόμη ένα χρυσό μετάλλιο για την ελληνική αποστολή ολοκληρώθηκε την Κυριακή το διεθνές μίτινγκ κολύμβησης στην Μπρατισλάβα. Σειρά τώρα είχε ο Σπύρος Γιανννιώτης, ο οποίος πήρε την πρώτη θέση στα 200 μέτρα ελεύθερο των ανδρών. Ο Έλληνας πρωταθλητής κάλυψε την απόσταση σε 1:54.50 και ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου.

Επιμέλεια: Παναγιώτης Βλαχαδάμης

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x