Πόλο

Πόλο: Κύπελλο Ελλάδας, πράξη δεύτερη

Την Τετάρτη συνεχίζεται η Α’ φάση του Κυπέλλου Ελλάδας πόλο με πέντε αναμετρήσεις. Ξάνθη και Χαλκίδα έχουν ήδη πάρει το εισιτήριο για την επόμενη φάση.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Την Τετάρτη συνεχίζεται η Α’ φάση του Κυπέλλου Ελλάδας πόλο με πέντε αναμετρήσεις. Ξάνθη και Χαλκίδα έχουν ήδη πάρει το εισιτήριο για την επόμενη φάση.

Αναλυτικά το πρόγραμμα των αναμετρήσεων:

ΤΕΤΑΡΤΗ 29 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ

14:00
Κέρκυρα- Νηρέας Χαλανδρίου

17:30
ΟΦΗ- ΠΑΟΚ

18:00
Ν.Ο.Β. Αργοναύτες- ΑΝΟ Γλυφάδας
Ηρακλής- Παναθηναϊκός

19:30
ΟΕΑΝΑ Βόλου- Αιγυπτιώτες

ΚΥΡΙΑΚΗ 9 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ

19:00
Ποσειδώνας Ιλισίων- Αρης Θεσσαλονίκης

Σε αγώνες που διεξήχθησαν στις 19 Δεκεμβρίου:
Ξάνθη- ΟΠΑΘΑ Πατρών 11-8
Θρίαμβος Πατρών-Χαλκίδα 8-10

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x