Πόλο

Η Γλυφάδα πήρε το ντέρμπι

Η Γλυφάδα ήταν η νικήτρια του ντέρμπι της πρώτης φάσης του Κυπέλλου Ελλάδος πόλο των ανδρών κόντρα στον Παναθηναϊκό. Η πρώην κυπελλούχος Ελλάδος κέρδισε τους «πράσινους» με 9-7 στην παράταση στο κολυμβητήριο της περιοχής και προκρίθηκε στην επόμενη φάση, όπου θα συναντήσει και τις υπόλοιπες ομάδες της Α1. Ήττα-«σοκ» του Αρη από τη Λάρισα στη Θεσσαλονίκη. Μεγάλη νίκη της ΝΕΠ στα Ιλίσια επί του Ποσειδώνα. Πρόκριση για τα υπόλοιπα φαβορί.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Η Γλυφάδα ήταν η νικήτρια του ντέρμπι της πρώτης φάσης του Κυπέλλου Ελλάδος πόλο των ανδρών κόντρα στον Παναθηναϊκό. Η πρώην κυπελλούχος Ελλάδος κέρδισε τους «πράσινους» με 9-7 στην παράταση στο κολυμβητήριο της περιοχής και προκρίθηκε στην επόμενη φάση, όπου θα συναντήσει και τις υπόλοιπες ομάδες της Α1. Ήττα-«σοκ» του Αρη από τη Λάρισα στη Θεσσαλονίκη. Μεγάλη νίκη της ΝΕΠ στα Ιλίσια επί του Ποσειδώνα. Πρόκριση για τα υπόλοιπα φαβορί.



Αναλυτικά, τα αποτελέσματα:


ΝΟΒΑ-ΟΦΗ 14-4

Κέρκυρα-Νηρέας Χαλανδρίου 4-13

ΟΥΚ Βόλου-ΝΟ Πατρών 10-12

Αρης Θεσσαλονίκης-Λάρισα 9-10 (παρ.)

Γλυφάδα-Παναθηναϊκός 9-7 (παρ.)

Χαλκίδα-Ιωνικός Νικαίας 20-19 (πεν.)

ΧΑΝΘ-Ηρακλής 5-16

Ποσειδών Ιλισίων-ΝΕ Πατρών 9-11


Επιμέλεια: Παναγιώτης Βλαχαδάμης

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x