Στίβος

Στην Αθήνα η πρεμιέρα...

Σε διοργανώσεις που θα διεξαχθούν στην Αθήνα μέσα στον Μάιο θα αγωνιστούν για πρώτη φορά στη θερινή περίοδο του στίβου οι Θοδωρής Χρυσανθόπουλος και Λορέλα Μάνου.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ο νεαρός επικοντιστής θα συμμετάσχει στο Διασυλλογικό Πρωτάθλημα το ερχόμενο σαββατοκύριακο, ώστε να «κυνηγήσει» το όριο συμμετοχής για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Νέων του Τάμπερε, το οποίο είναι 5.35.

Η δεύτερη αθλήτρια του Νίκου Τσώνη, η, επίσης, επικοντίστρια, θα ξεκινήσει από το μίτινγκ αλμάτων στην Καλλιθέα στις 25 του μήνα, ώστε να παραμείνει στα επίπεδα των 4.45.

Επιμέλεια: Παναγιώτης Βλαχαδάμης

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x