Βόλεϊ

Ανακοίνωσε πέντε ο Ολυμπιακός

Η ομάδα βόλεϊ του Ολυμπιακού ανακοίνωσε τους πέντε νεοαποκτηθέντες αθλητές που θα φορέσουν τη φανέλα των «ερυθρόλευκων» για ένα χρόνο. Πρόκειται για τους Γιούρισιτς, Μαρούλη, Ποτότσνικ, Σμαραγδή και Στεφάνου.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Η ομάδα βόλεϊ του Ολυμπιακού ανακοίνωσε τους πέντε νεοαποκτηθέντες αθλητές που θα φορέσουν τη φανέλα των «ερυθρόλευκων» για ένα χρόνο.

Πρόκειται για τους Γιούρισιτς, Μαρούλη, Ποτότσνικ, Σμαραγδή και Στεφάνου.

Συγκεκριμένα:

Ο Ολυμπιακός Σ.Φ.Π. ανακοινώνει την ολοκλήρωση της απόκτησης, για ένα χρόνο, των βολεϊμπολιστών:

Milan Jurisic (κεντρικός, 21/8/1988, 1.98, 2011-12 Ε.Α. Πατρών, Σερβία)
Θάνος Μαρούλης (πασαδόρος, 1/7/1988, 1.88, 2011-12 Λαμία)
Jernej Potocnik (ακραίος, 26/10/1981, 1.97, 2011-12 Παμβοχαϊκός, Σλοβενία)
Νίκος Σμαραγδής (κεντρικός, 12/2/1982, 2.02, 2011-12 Ηρακλής)
Γιώργος Στεφάνου (λίμπερο, 12/1/1981, 1.88, 2011-12 Ηρακλής)

*Το ρόστερ της ομάδας βόλεϊ ανδρών για την αγωνιστική περίοδο 2012 -2013 είναι διαμορφωμένο, έως τώρα, ως εξής:

Πασαδόροι: Θάνος Μαρούλης, Ντίμα Φιλίπποφ
Ακραίοι: Μενέλαος Κοκκινάκης, Γιάννης Μάρκου, Jernej Potocnik, Κώστας Χριστοφιδέλης
Κεντρικοί: Milan Jurisic, Γιώργος Παπαδόπουλος, Νίκος Σμαραγδής
Διαγώνιοι: Σωτήρης Σωτηρίου, -
Λίμπερο: Γιώργος Στεφάνου
Προπονητής: Δημήτρης Καζάζης

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x