Βόλεϊ

«Πέρασε» και από το Μαρκόπουλο

Συνέχισε τις φιλικές νίκες κόντρα στο Μαρκόπουλο η γυναικεία ομάδα βόλεϊ του Ολυμπιακού. Οι «ερυθρόλευκες» επικράτησαν με 4-0 σετ της ομάδας των Μεσογείων στην έδρα της, σημειώνοντας το ίδιο αποτέλεσμα που είχαν σημειώσει πριν μερικές ημέρες στο κλειστό του Ρέντη.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Συνέχισε τις φιλικές νίκες κόντρα στο Μαρκόπουλο η γυναικεία ομάδα βόλεϊ του Ολυμπιακού. Οι «ερυθρόλευκες» επικράτησαν με 4-0 σετ της ομάδας των Μεσογείων στην έδρα της, σημειώνοντας το ίδιο αποτέλεσμα που είχαν σημειώσει πριν μερικές ημέρες στο κλειστό του Ρέντη.

Ο Τέλης Σωτήρχος δοκίμασε διάφορα σχήματα.


Ξεκίνησαν οι: Χριστοδούλου, Λούκοβιτς, Κοσμά, Κωνσταντίνου, Γιακουμή, Μπλάνκο και Κονόμη. Στη συνέχεια, αγωνίστηκαν και οι Τέζα, Τένεβα, Καβαθά, Μπίλλια και Μπουζουνιεράκη.

Τα σετ: 23-25, 16-25, 15-25, 15-25


Επιμέλεια: Παναγιώτης Βλαχαδάμης

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x