Βόλεϊ

Δεύτερη ήττα για «Κότσι/Ζούπι»

Στο τάι μπρέικ ηττήθηκαν στο δεύτερό τους ματς στο Open μπιτς βόλεϊ της Μόσχας οι Γιώργος Κοτσιλιάνος και Νίκος Ζουπάνης.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Οι Έλληνες πρωταθλητές έχασαν με 1-2 σετ (17-21, 21-19, 10-15) από τους Ιταλούς Νικολάι/Λούπο και θα διεκδικήσουν την πρόκριση στην επόμενη φάση κόντρα στους Μεξικανούς Βίργκεν/Οντιβέρος.


Αναλυτικά, τα αποτελέσματα και το υπόλοιπο πρόγραμμα:

Πέδρο/Εβάντρο – Κοτσιλιάνος/Ζουπάνης 2-0 (21-10, 21-18)
Νικολάι/Λούπο – Βίργκεν/Οντιβέρος 1-2 (21-17, 19-21, 21-23)

Πέμπτη 26/5
09:50, Πέδρο/Εβάντρο - Βίργκεν/Οντιβέρος 2-0 (21-18, 21-17)
09:50, Νικολάι/Λούπο – Κοτσιλιάνος/Ζουπάνης 2-1 (21-17, 19-21, 15-10)
16:30, Πέδρο/Εβάντο – Νικολαϊ/Λούπολ
16:30, Βίργκεν/Οντιβέρος – Κοτσιλιάνος/Ζουπάνης

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x