Βόλεϊ

«Λύγισε» στη Βοσνία η ΑΕΚ

Μπορεί να ξεκίνησε ιδανικά, όμως η ΑΕΚ λύγισε στην έδρα της Μπιμάλ, ηττήθηκε με 3-0 σετ και αποκλείστηκε απ' την επόμενη φάση του Challenge Cup χάνοντας και στο «χρυσό σετ ».
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Πρόωρα ολοκληρώθηκε το ευρωπαϊκό ταξίδι της γυναικείας ομάδας βόλεϊ της ΑΕΚ, η οποία ηττήθηκε 3-0 σετ απ' την Μπιμάλ στη Βοσνία και αποχαιρέτησε στο «χρυσό σετ» το Challenge Cup.

Οι «κιτρινόμαυρες» ξεκίνησαν ιδανικά τις φετινές τους ευρωπαϊκές υποχρεώσεις, επικρατώντας 3-0 σετ στο πρώτο ματς, όμως δεν τα κατάφεραν και στη Βοσνία.

Στο πρώτο σετ ξεκίνησε δυνατά μέχρι το 18-18 όμως στους κρίσιμους πόντους η Μπιμάλ ξέφυγε επικρατώντας τελικά 25-23, ενώ στο δεύτερο σετ οι Βόσνιες κυριάρχησαν ακόμα πιο εύκολα.

Από κει και πέρα η ομάδα του Μανώλη Ρουμελιώτη παραδόθηκε. Αφού έχασε το τρίτο σετ με 25-12, οδηγήθηκε στο «χρυσό σετ», όμως η Μπιμάλ δεν άφησε κανένα περιθώριο και επικράτησε 15-5.

Τα σετ: 25-23, 25-20, 25-12

ΑΕΚ (ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗΣ) : Νικούλη 7π (1 άσος), Κουνάδη 3 (1 μπλοκ – 1 άσος), Ιβάνοβα 3 (45%-25% υπ), Κακουράτου  (λ) (42%-31% υπ), Γιακουμή 3 (1 μπλοκ), Αργυροπούλου 7 (43%-36% υπ), Κατσαντώνη 15 (1 μπλοκ- 2 άσοι), / Πατέλη, Λαγουδάκη 5π. (2 μπλοκ - 50%-33% υπ),), Ρίζου, Φάκη, Τοντάη

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

TAGS:

Σχετικά βίντεο

close menu
x