Βόλεϊ

Μετατέθηκε το Μαρκόπουλο-ΑΟ Θήρας

Για την Παρασκευή μετατέθηκε το ματς των «16» του Κυπέλλου βόλεϊ γυναικών ανάμεσα στο Μαρκόπουλο και τον ΑΟ Θήρας.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Η ΕΟΠΕ αποφάσισε τη μετάθεση της αναμέτρησης, η οποία ήταν προγραμματισμένη για την Πέμπτη, λόγω της αδυναμίας της ομάδας της Σαντορίνης να ταξιδέψει στην Αθήνα, εξαιτίας της απεργίας της ΟΣΥΠΑ.

Έτσι, η αναμέτρηση θα διεξαχθεί στις 5/2 στις 19:00 στο κλειστό της περιοχής των ανατολικών προαστίων.

Μετά από αυτή την αλλαγή, ο αγώνας Μαρκόπουλο- Ολυμπιακός για τη 16η αγωνιστική της Α1, ο οποίος ήταν προγραμματισμένος να διεξαχθεί το Σάββατο 6/2, θα διεξαχθεί τελικά την ερχόμενη Κυριακή στις 17:00.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x