Βόλεϊ

Νέα ήττα για το ανδρικό δίδυμο

Με δεύτερη ήττα συνέχισαν τις υποχρεώσεις τους στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα μπιτς βόλεϊ του Κλάνγκεφουρτ οι Γιώργος Κοτσιλιάνος και Νίκος Ζουπάνης.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Οι Έλληνες πρωταθλητές έχασαν με 0-2 σετ (13-21, 19-21) από τους Πολωνούς Κάντρο/Λόσιακ και δυσκόλεψαν τη ζωή τους για τη συνέχεια της διοργάνωσης.

Πλέον, οι δυο Έλληνες πρωταθλητές χρειάζονται τη νίκη την Παρασκευή κόντρα στους Νορβηγούς Ειθουν/Χόρεμ, ώστε να προκριθούν στο κυρίως ταμπλό.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x