Βόλεϊ

Νίκησε ο Παναθηναϊκός και… τα ξαναλένε

Με νίκη του Παναθηναϊκού επί του Πανναξιακού με 3-1 σετ ολοκληρώθηκε η κανονική διάρκεια της Α1 βόλεϊ γυναικών. Θα συναντηθούν ξανά στα πλέι οφ οι δύο ομάδες.

Αποστολή στην Ολλανδία
Αποστολή στην Ολλανδία
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Άνετη νίκη επί του Πανναξιακού με 3-1 σετ πήρε ο Παναθηναϊκός στην 22η και τελευταία αγωνιστική της Α1 βόλεϊ γυναικών.

Σε ένα ματς χωρίς βαθμολογικό ενδιαφέρον οι «πράσινες» πήραν τη νίκη, παίρνοντας εύκολα το προβάδισμα με 2-0 σετ. Οι νησιώτισσες μείωσαν σε ένα σετ που κρίθηκε στις λεπτομέρειες, ο Παναθηναϊκός κλείδωσε τη νίκη με 25-21.

Οι δύο ομάδες ανανέωσαν το ραντεβού τους για τα πλέι οφ του πρωταθλήματος.

Τα σετ: 25-19, 25-16, 23-25, 25-21

Αναλυτικά, το πρόγραμμα της 22ης αγωνιστικής:
Τετάρτη 22/3
ΑΕΚ-Ολυμπιακός 0-3
(7-25, 17-25, 9-25)

Σάββατο 25/3
Ηλιούπολη-Μακεδόνες 3-2
(20-25, 23-25, 25-18, 25-19, 18-16)

Άρης-Ελπίς 3-2
(14-25, 25-14, 24-26, 25-15, 15-11)

Αίας Ευόσμου-Μαρκόπουλο 3-0
(25-21, 25-18, 25-19)

Θέτις-ΑΟ Θήρας 3-0
(25-17, 25-15, 25-13)

Κυριακή 26/3
Παναθηναϊκός-Πανναξιακός 3-1
(25-19, 25-16, 23-25, 25-21)

Η τελική βαθμολογία της κανονικής διάρκειας:
1. Ολυμπιακός (65-9) 63
2. Παναθηναϊκός (61-19) 56
3. Πανναξιακός (54-26) 49
4. ΑΟ Θήρας (49-39) 38
5. Άρης (43-38) 37
6. Μακεδόνες (42-40) 33
7. Ηλιούπολη (43-44) 33
8. Μαρκόπουλο (35-47) 26
9. Αίας Ευόσμου (28-51) 22
10. Θέτις (32-51) 21
11. Ελπίς (27-57) 15
12. ΑΕΚ (6-64) 3

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x