Βόλεϊ

Πήρε το πρώτο ο Παναθηναϊκός

Τη νίκη με 3-0 σετ πήρε ο Παναθηναϊκός στο πρώτο απ’ τα δύο φιλικά που θα δώσει απέναντι στον Παμβοχαϊκό.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Το πρώτο απ’ τα δύο φιλικά που έχουν κλείσει -μετά την κοινή τους παρουσία στο τουρνουά της Νέας Περάμου- έδωσαν σήμερα Παναθηναϊκός και Παμβοχαϊκός.

Οι «πράσινοι» ήταν αυτοί που πανηγύρισαν άνετα τη νίκη με 3-0 σετ, ενώ ο σύλλογος της Βόχας αγωνίστηκε με τον Στεπάνοβιτς δεύτερο λίμπερο και τον Βούλιν ως αλλαγή.

Οι δύο ομάδες θα αναμετρηθούν ξανά το Σάββατο (4/10) στις 17.00 στο κλειστό της Λεωφόρου.

Τα σετ: 3-0 (25-19, 25-19, 25-23)

ΠΑΜΒΟΧΑΪΚΟΣ (Κλαρούδας): Tερζής, Τσουκ, Νέμεθ, Κανέλλος, Σαρικεΐσογλου, Παπαδόπουλος / Ζήσης (λ), Στεπάνοβιτς (λ), Δρογκάρης, Ασπιώτης, Βούλιν.

ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ (Ανδρεόπουλος): Στιβαχτής, Κουκ, Πρωτοψάλτης, Πανταλέων, Χόι, Καμίνσκι / Πολυχρονιάδης (λ), Σαμαντάς, Ψάρρης, Αριστόπουλος.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x