Βόλεϊ

Πρώτη ήττα για Κοτσιλιάνο-Ζουπάνη

Την πρώτη τους ήττα στο κυρίως ταμπλό του Grand Slam μπιτς βόλεϊ της Μόσχας γνώρισαν την Τετάρτη οι Γιώργος Κοτσιλιάνος και Νίκος Ζουπάνης.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Οι Έλληνες πρωταθλητές έχασαν με 0-2 σετ (10-21, 18-21) από τους πανίσχυρους Βραζιλιάνους Πέδρο Σόλμπεργκ/Εβάντρο στην πρεμιέρα τους στον τέταρτο όμιλο της διοργάνωσης, παλεύοντας όσο μπορούσαν στο δεύτερο σετ.

Έτσι, την Πέμπτη το ελληνικό δίδυμο θα αντιμετωπίσει τους Ιταλούς Νικολάι/Λούπο (Νο 13 του ταμπλό).

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x