Βόλεϊ

Σε απολογία ο ΠΑΟΚ για Ολυμπιακό

Σε απολογία κάλεσε ο Αθλητικός δικαστής της ΕΣΑΠ την ανδρική ομάδα βόλεϊ του ΠΑΟΚ για όσα έγιναν στον πρώτο τελικό της Volleyleague κόντρα στον Ολυμπιακό, στο κλειστό της Πυλαίας.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ο Αθλητικός δικαστής της ΕΣΑΠ κάλεσε σε απολογία το ΤΑΑ ΠΑΟΚ για όσα συνέβησαν στον πρώτο τελικό με τον Ολυμπιακό.

Η ανακοίνωση:

«Το ΜΠΔΟ της ΕΣΑΠ έχοντας υπόψη τις διατάξεις: του ν.2725/99, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, του Πειθαρχικού Κανονισμού της ΕΟΠΕ (αρ. 16 περ. Α1) , του Ειδικού Πειθαρχικού Κανονισμού της ΕΣΑΠ (αρ. 1, 17 παρ. 1 και 2Α, 25 και 26) και της Προκήρυξης του Πρωταθλήματος Α1 Εθνικής Κατηγορίας Ανδρών, περιόδου 2014/2015, καλεί ΤΑΑ ΑΣ ΠΑΟΚ όπως μέχρι την Δευτέρα 27 Απριλίου και ώρα 13.00 να παραστεί ενώπιών του ΜΠΔΟ ή να καταθέσει στην γραμματεία της ΕΣΑΠ έγγραφο απολογητικό υπόμνημα σχετικά με τις αναφερόμενες πράξεις του αγώνα του σωματείου που διεξήχθη στις 23 Απριλίου 2015 για τα playoffs 1-2» .

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

TAGS:

Σχετικά βίντεο

close menu
x