Βόλεϊ

Συγχαρητήρια της ΠΑΕ Ολυμπιακός στο τμήμα βόλεϊ γυναικών

Τα εύσημά της για την κατάκτηση ενός ακόμα τροπαίου έδωσε η ΠΑΕ Ολυμπιακός στο τμήμα βόλεϊ γυναικών κάνοντας λόγο για μια ακόμα «χρυσή σελίδα».
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Συγχαρητήρια στο τμήμα βόλεϊ γυναικών για το έκτο συνεχόμενο Κύπελλο Ελλάδας απένειμε η ΠΑΕ Ολυμπιακός, κάνοντας λόγο για μια ακόμα «χρυσή σελίδα» του συλλόγου.

«Η ΠΑΕ Ολυμπιακός συγχαίρει τη γυναικεία ομάδα βόλεϊ του συλλόγου μας, για την κατάκτηση -και φέτος- του Κυπέλλου Ελλάδας! Ο Ολυμπιακός συνεχίζει να γράφει ιστορία, σε όλα τα αθλήματα και το έκτο συνεχόμενο Κύπελλο για τις “ερυθρόλευκες” αποτελεί ακόμη μία “χρυσή σελίδα”!», αναφέρει η λιτή ανακοίνωση.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x