Βόλεϊ

Συνεχίζουν οι γυναίκες, αποκλεισμός για άνδρες

Ιδανικά ξεκίνησαν την πορεία τους στο Grand Slam μπιτς βόλεϊ της Πολωνίας οι Βίκυ Αρβανίτη και Μαρία Τσιαρτσιάνη.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Οι Ελληνίδες πρωταθλήτριες νίκησαν με 2-1 σετ (1-17, 14-21, 19-21) τις Αμερικανίδες Φρέντρικ/Σουέτ, στο πλαίσιο της πρεμιέρας του πρώτου γύρου και βρίσκονται κοντά στην πρόκριση στην επόμενη φάση.

Αντίθετα, δεν τα κατάφεραν οι Γιώργος Κοτσιλιάνος και Νίκος Ζουπάνης. Οι Έλληνες πρωταθλητές έχασαν με 0-2 σετ (15-21, 16-21) από τους Λευκορώσους Ντζιάντκου/Καβαλένκα και έμειναν εκτός συνέχειας της διοργάνωσης.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x