Βόλεϊ

Τη Δευτέρα το Παναθηναϊκός-ΑΕΚ

Την ερχόμενη Δευτέρα θα διεξαχθεί το μεγάλο ντέρμπι της 16ης αγωνιστικής της Α1 βόλεϊ γυναικών ανάμεσα στον Παναθηναϊκό και την ΑΕΚ στην Κυψέλη.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Η ΕΟΠΕ ανακοίνωσε το πρόγραμμα της ημέρας, ορίζοντας για τις 8 του μήνα το παραδοσιακό ματς, ενώ για το ερχόμενο Σάββατο μόνο τα ματς Μαρκόπουλο-Ολυμπιακός και Αίας-Πανναξιακός.



Αναλυτικά, το πρόγραμμα:


Σάββατο 6/2

16:00 Αίας Ευόσμου-Πανναξιακός
19:00 Μαρκόπουλο-Ολυμπιακός

Κυριακή 7/2

16:00 ΟΠΕΡ-Αρης
Ηλιούπολη-ΑΟ Θήρας
19:30 Πορφύρας-Φιλαθλητικός/Λαρισαϊκός

Δευτέρα 8/2

18:00 Παναθηναϊκός-ΑΕΚ

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x