Βόλεϊ

Την ερχόμενη Τρίτη το Παναθηναϊκός-Ολυμπιακός

Την ερχόμενη Τρίτη θα διεξαχθεί το μεγάλο ντέρμπι των «16» του Κυπέλλου βόλεϊ γυναικών ανάμεσα στον Παναθηναϊκό και τον Ολυμπιακό στο Μαρούσι.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Αυτό αποφάσισε και ανακοίνωσε την Τετάρτη η ΕΟΠΕ, ενημερώνοντας για το πρόγραμμα των «16» και ορίζοντας για τις 11 του μήνα άλλα δύο ματς και τα υπόλοιπα πέντε για την Τετάρτη 12/2.


Αναλυτικά, το πρόγραμμα:

Τρίτη 11 Φεβρουαρίου
ΔΑΚ Νάξου, 15.00: Πανναξιακός Α.Ο.Ν. - Α.Ο.Φ. Πορφύρας

Αγίου Θωμά, 16.30 (ΕΡΤSPORTS): Παναθηναϊκός Α.Ο. - Ολυμπιακός Σ.Φ.Π.

Α' Ηλιούπολης, 19.00: Γ.Σ. Ηλιούπολης - Α.Ο. Θήρας

Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου
Βριλησσίων, 16.00: Φ.Ο. Βριλησσίων - Α.Ε.Κ.

Μαρκόπουλου 18.00: Α.Ο. Μαρκοπούλου Revoil - Π.Α.Ο.Κ.

Μ.Ε.Ν.Τ. 19.00: Μ.Ε.Ν.Τ. - Α.Σ.Π. Θέτις
Ι. Λεμονίδης 19.30: Α.Σ. Ελπίς - Α.Π.Σ. Αίας
Ιλισίων, 20.00: Ηλυσιακός Α.Ο. - Α.Σ. Άρης

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x