Είναι το επόμενο βήμα για την επίτευξη της αποστολής Jaguar Land Rover Destination Zero για τη διαμόρφωση της μελλοντικής κινητικότητας: μηδενικά ατυχήματα, μηδενικές εκπομπές και μηδενική συμφόρηση.

Το τρικύλινδρο plug-in hybrid 1,5 λίτρου συνδυάζει άψογα έναν συμβατικό βενζινοκινητήρα, τον μικρότερο στη σειρά Ingenium, με έναν ηλεκτροκινητήρα για να παρέχει βιώσιμη, αποτελεσματική ηλεκτρική απόδοση για μικρότερα ταξίδια και επιπλέον παραδοσιακή ισχύ ή συνδυασμό βενζίνης και ηλεκτρικής μετάδοσης κίνησης για βέλτιστη απόδοση σε μεγαλύτερα ταξίδια. Η νέα τεχνολογία εισάγεται στην τελευταία γενιά Range Rover Evoque και στο πλήρως αναβαθμισμένο Land Rover Discovery Sport, καθιστώντας τα από τα πιο οικονομικά compact premium SUV που υπάρχουν.

Το πιο πρόσφατο σύστημα plug-in hybrid της Jaguar Land Rover προσφέρει στους πελάτες μια οικονομικά αποδοτική επιλογή λειτουργιών που ταιριάζουν καλύτερα στις ανάγκες τους. Η ηλεκτρική λειτουργία προσφέρει ήσυχη οδήγηση σε μικρές διαδρομές με μηδενικές εκπομπές καυσαερίου, με αυτονομία έως 66 χλμ (41 μίλια), ανάλογα με το μοντέλο. Η υβριδική λειτουργία συνδυάζει αυτόματα βενζίνη και ηλεκτρική οδήγηση για βέλτιστη απόδοση σε μεγαλύτερες διαδρομές. Σε αυτή τη λειτουργία, το αυτοκίνητο προσαρμόζεται στις συνθήκες οδήγησης και εξετάζει την υπολειπόμενη αυτονομία της μπαταρίας για να διατηρήσει τη φόρτιση ή την κατανάλωση καυσίμου. Ως τρίτη επιλογή για μεγαλύτερες αποστάσεις, το όχημα μπορεί να τροφοδοτείται αποκλειστικά από τον βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων Ingenium, διατηρώντας τη φόρτιση της μπαταρίας.

Η φόρτιση της μπαταρίας είναι πιο εύκολη από ποτέ, είτε το όχημα κινείται είτε είναι συνδεδεμένο. Κατά την οδήγηση, η ενέργεια που παράγεται από τον κινητήρα κατά την επιτάχυνση, ή με φρενάρισμα σε ηλεκτρική ή υβριδική λειτουργία, συλλέγεται και χρησιμοποιείται για τη φόρτιση της μπαταρίας. Όταν απαιτείται εξωτερική φόρτιση, η μπαταρία 15kWh μπορεί να ενεργοποιηθεί από μηδέν έως 80 τοις εκατό σε μόλις 30 λεπτά χρησιμοποιώντας έναν δημόσιο γρήγορο φορτιστή. Διαρκεί από 1 ώρα έως 24 λεπτά και 6 ώρες 42 λεπτά στο σπίτι, ανάλογα με το αν το αυτοκίνητο είναι συνδεδεμένο σε ειδικό επιτοίχιο πίνακα 7kW ή σε τυπική οικιακή παροχή ηλεκτρικού ρεύματος.

Η Jaguar Land Rover έχει υποβάλει πάνω από 40 αιτήσεις διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας για τις τελευταίες κορυφαίες τεχνολογίες που κάνουν ντεμπούτο στο σύστημα plug-in hybrid. Ορισμένες από αυτές σχετίζονται με τον belt-integrated starter generator (BiSG) υψηλής τάσης, για παράδειγμα, ο οποίος είναι βασικός παράγοντας για το υβριδικό σύστημα αυτού του αυτοκινήτου.

Ο νέος τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας Ingenium 1,5 λίτρου 200PS της εταιρείας βρίσκεται στην καρδιά του τελευταίου συστήματος plug-in hybrid. Σχεδιασμένος και κατασκευασμένος εσωτερικά, ο ελαφρύς αλουμινένιος κινητήρας είναι 37 κιλά ελαφρύτερος από την τετρακύλινδρη έκδοση. Παρέχει ισχυρή απόδοση και τη συνήθη εκλεπτυσμένη λειτουργία της Jaguar Land Rover με εντυπωσιακή κατανάλωση καυσίμου έως και 201,8 μίλια ανά γαλόνι (1,4 λίτρα / 100 χλμ.), ανάλογα με το μοντέλο, χάρη στην υβριδική ηλεκτρική τεχνολογία του. Οι εκπομπές CO2 είναι τόσο χαμηλές της τάξης των 32g/km στον συνδυασμένο κύκλο δοκιμών WLTP.

Τόσο το Range Rover Evoque όσο και το Land Rover Discovery Sport βασίζονται στην Premium Transverse Architecture της Land Rover, η οποία σχεδιάστηκε εξαρχής τόσο για plug-in όσο και mild-hybrid τεχνολογίες. Το υλικό έχει συσκευαστεί κάτω από το δάπεδο της καμπίνας χωρίς να περιορίζονται ο χώρος της καμπίνας και των αποσκευών ή οι δυνατότητες παντός εδάφους.

Κόστος ιδιοκτησίας
Οι ισχυρές υπολειμματικές αξίες και οι λιγότερο συχνές διαδρομές στα πρατήρια βενζίνης σημαίνουν ότι το συνολικό κόστος του υβριδικού ηλεκτρικού οχήματος εξωτερικής φόρτισης για ολόκληρη τη διάρκεια της ζωής του θα είναι πολύ ανταγωνιστικό.
Καθώς οι επιχειρήσεις ανά τον κόσμο στοχεύουν να μειώσουν τις μέσες εκπομπές του στόλου τους, μειώνοντας το αποτύπωμα άνθρακα και το κόστος λειτουργίας τους, τα compact premium SUV PHEVs θα προσελκύσουν τόσο τις εταιρείες όσο και τους εργαζομένους.