F1

Τι μας έδειξε το grand prix της Κίνας

Ο Λιούις Χάμιλτον τερμάτισε πρώτος στη Σανγκάη χαρίζοντας στη Mercedes την πρώτη νίκη σε μία σεζόν που όπως όλα δείχνουν θα είναι διαφορετική σε σχέση με τις προηγούμενες ως προς τον ανταγωνισμό.

Μετά τον θρίαμβο του Σεμπάστιαν Φέτελ στην Αυστραλία, ο Λιούις Χάμιλτον πανηγύρισε τη νίκη στη Σανγκάη επιβεβαιώνοντας με τον καλύτερο τρόπο πως το φετινό Παγκόσμιο πρωτάθλημα της formula 1 θα είναι διαφορετικό από τα προηγούμενα.

Ο Βρετανός ισοφάρισε τον «λογαριασμό» με τον εξαιρετικό Φέτελ, ο οποίος ήταν άκρως ανταγωνιστικός με την SF70H του, πιστοποιώντας την μεταμόρφωση της Ferrari προς το καλύτερο.

Ο Χάμιλτον «κατέκτησε» την Κίνα σε ένα grand prix που οι απανταχού φίλοι του αθλήματος απόλαυσαν, καθώς διεξήχθη σε μία πραγματική πίστα, κάτω από δύσκολες συνθήκες. Σε έναν αγώνα μπερδεμένο, χαοτικό, δύσκολο, αληθινά διασκεδαστικό ωστόσο, με προσπεράσματα και τροχούς που ήταν υποταγμένοι στα χέρια των πιλότων και όχι σε ένα ηλεκτρονικό σύστημα.

Η Scuderia βροντοφώναξε πως η επιτυχία της Αυστραλίας δεν ήταν τυχαία και πως μπορεί να κοντράρει τη Mercedes προμηνύοντας ένα «πόλεμο» για τον τίτλο, με πρωταγωνιστές τους Χάμιλτον και Φέτελ, δύο οδηγούς που μέχρι στιγμής δίνουν «μάχη» μεταξύ τους για την επικράτηση.

Δύο πιλότοι με δύο αυτοκίνητα παρόμοια, οι δυνατότητες των οποίων είναι όπως δείχνουν στο ίδιο επίπεδο. Και αν για τη γερμανική εταιρία ήταν αναμενόμενο να έχει αυτή τη δυναμική, η επιστροφή των «κόκκινων» στη διεκδίκηση της κορυφής ξαφνιάζει ευχάριστα.

Στη εκκίνηση άπαντες, πλην Σάινθ που είχε πολύ μαλακά, «φόρεσαν» ελαστικά ενδιάμεσου τύπου. Η είσοδος όμως του safety car και μάλιστα δις (λόγω της εξόδου του Στρολ αρχικά και το τρακάρισμα του Τζοβινάτσι στη συνέχεια) άλλαξαν τη «μουσική». Κυρίως για τον Φέτελ που είχε τολμήσει να περάσει σε μαλακά ελαστικά πρώτος απ’ όλους.

Ο Γερμανός έκανε μία εξαιρετική κούρσα δείχνοντας πως βρίσκεται σε φόρμα. Ποιος ξέρει τι θα συνέβαινε αν δεν γινόταν η σύγκρουση του Τζοβινάτσι που περιέπλεξε τα πράγμα ή εάν υπήρχε καλύτερη συνεννόηση με την ομάδα και ο ομόσταβλός του Κίμι Ραϊκόνεν τον κούραζε λιγότερους γύρους επιτρέποντάς του ένα πιο εύκολο προσπέρασμα.

Αυτός όμως εντυπωσίασε βέβαια ήταν ο Μαξ Φερστάπεν. Ο 19χρονος Ολλανδός εκίνησε από τη 16η θέση και δίνοντας πραγματικό ρεσιτάλ κατάφερε να ανέβει στο βάθρο, σε μία ακόμα μία «επίδειξη» των τεράστιων δυνατοτήτων του.

Ας γυρίσουμε όμως για λίγο τον χρόνο πίσω. Ένα χρόνο πριν, στο ίδιο μέρος. Οι δύο Ferrari κυριαρχούν στα δοκιμαστικά της Παρασκευής έχοντας του καλύτερους χρόνους. Στις κατατακτήριες του Σαββάτου ο Κίμι Ραϊκόνεν καταλαμβάνει την τρίτη θέση και ο Σεμπάσταιν Φέτελ την τέταρτη αφήνοντας υποσχέσεις για τον αγώνα της Κυριακής. Την επόμενη ημέρα; Καταστροφή! Τα δύο κόκκινα μονοθέσια συγκρούονται μεταξύ τους στην πρώτη στροφή (με τον Γερμανό βέβαια σώζει την παρτίδα τερματίζοντας δεύτερος πίσω από τον Ρόσμπεργκ)!

Επιστρέφοντας στο σήμερα, η χθεσινή απόδοση δεν ήταν ένα θρίαμβος για την ιταλική ομάδα, αποτελεί ωστόσο ένα ακόμα θετικό δείγμα και τον καλύτερο τρόπο για δηλώσει «ΠΑΡΩΝ», δείχνοντας στην και φέτος καταπληκτική Mercedes πως δεν θα συγχωρέσει λάθη της και πως είναι έτοιμη να διεκδικήσει μέχρι τέλους το πρωτάθλημα τόσο στους κατασκευαστές όσο και στους οδηγούς. Επιτέλους, η Formula 1 που αγαπάμε επέστρεψε!

Δημήτρης Λιαργκόβας

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x