Πόλο

«Κόκκινος» κυρίαρχος

Ο Ολυμπιακός ήταν ο μεγάλος νικητής στο ντέρμπι της 14ης αγωνιστικής της Α1 πόλο των ανδρών με τον Παναθηναϊκό, αφού επικράτησε 9-7 στο κολυμβητήριο του ΟΑΚΑ. Οι παίκτες του Βαγγέλη Πάτερου πήραν ένα σαφές προβάδισμα στο ξεκίνημα του παιχνιδιού, με σκορ 6-0 και στη συνέχεια οι «πράσινοι» αντέδρασαν και μείωσαν στο γκολ(6-7). Πριν την έναρξη του τρίτου οκταλέπτου υπήρχε δεκάλεπτη καθυστέρηση λόγω επεισοδίων που σημειώθηκαν με αποτέλεσμα οι παίκτες των ομάδων να πάνε στα αποδυτήρια.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ο Ολυμπιακός ήταν ο μεγάλος νικητής στο ντέρμπι της 14ης αγωνιστικής της Α1 πόλο των ανδρών με τον Παναθηναϊκό, αφού επικράτησε 9-7 στο κολυμβητήριο του ΟΑΚΑ. Οι παίκτες του Βαγγέλη Πάτερου πήραν ένα σαφές προβάδισμα στο ξεκίνημα του παιχνιδιού, με σκορ 6-0 και στη συνέχεια οι «πράσινοι» αντέδρασαν και μείωσαν στο γκολ(6-7). Πριν την έναρξη του τρίτου οκταλέπτου υπήρχε δεκάλεπτη καθυστέρηση λόγω επεισοδίων που σημειώθηκαν με αποτέλεσμα οι παίκτες των ομάδων να πάνε στα αποδυτήρια.

Τα οκτάλεπτα: 1-6, 2-1, 1-0, 3-2

Σκόρερ για τους νικητές: Ντόσκας(3), Χατζηθεοδώρου(2), Γ. Αφρουδάκης(2), Χ. Αφρουδάκης, Σχίζας. Για τον Παναθηναϊκό σκόραραν: Τσόκας(3), Φλώρος, Καφετζόπουλος, Χαριτάκης, Βουλγαράκης.


Επιμέλεια: Χρήστος Οικονόμου

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x