Στην πίστα Ιντερλάγκος ή διαφορετικά ανάμεσα στις λίμνες θα διεξαχθεί το προτελευταίο γκραν πρι της σεζόν. Τα τελευταία χρόνια το συγκεκριμένο σιρκουί κάνει τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού να καρδιοχτυπούν, καθώς είναι αυτό που κρίνει τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή.
Μπορεί το φετινό πρωτάθλημα φτάνει στο τέλος του, ωστόσο οι πρώτοι τέσσερις πιλότοι δεν δείχνουν να τα παρατούν. Αλόνσο, Γουέμπερ, Χάμιλτον και Φέτελ βρίσκονται στο κυνήγι του τίτλου, έχοντας πολύ μικρές διαφορές μεταξύ τους.
Βαθμολογία πρωταθλήματος:
1. Αλόνσο, 231
2. Γουέμπερ, 220
3. Χάμιλτον, 210
4. Φέτελ, 206
Οι καιρικές συνθήκες αναμένεται να παίξουν σημαντικό ρόλο και το προσεχές Σαββατοκύριακο (6-7/11), καθώς οι προβλέψεις κάνουν λόγο για βροχή...
Χαρακτηριστικά της πίστας:
Στο βραζιλιάνικο σιρκουί τα μονοθέσια κινούνται με φορά αντίθετη από αυτή των δεικτών του ρολογιού. Η πίστα έχει μήκος 4.309 χιλιόμετρα, ενώ ο νικητής θα δει την καρό σημαία ύστερα από την ολοκλήρωση 71 γύρων.
Η συγκεκριμένη πίστα, δυσκολεύει τη δουλειά των πιλότων, αλλά και των μηχανικών, καθώς βρίσκεται σε υψόμετρο 900 μέτρων. Η μειωμένη ποσότητα οξυγόνου στην ατμόσφαιρα, μειώνει την απόδοση των κινητήρων κατά 5% και αυτό απαιτεί ιδιαίτερη δουλειά από τους μηχανικούς, ώστε να στήσουν τα μονοθέσια με τον καταλληλότερο τρόπο.
Το Ιντερλάγκος αποτελείται από 15 στροφές, ενώ η μέγιστη ταχύτητα που αποκτούν τα μονοθέσια είναι τα 325 χ.τ.ω, μετά τη γραμμή εκκίνησης. Επίσης, το Ιντερλάγκος έχει αρκετά σημεία που ευνοούν τις προσπεράσεις. Μετά την ευθεία εκκίνησης, οι πιλότοι συναντούν το S, μια κλειστή αριστερή στροφή, το όνομα αυτής Σένα, όπου οι πιλότοι, από τα 320 χλμ, επιβραδύνουν στα 100 χ.α.ω.
Το ίδιο συμβαίνει και στη στροφή 4, που από 7η στο κιβώτιο και τα 323 χ.τ.ω. οι πιλότοι πέφτουν στα 154 χ.τ.ω, ενώ στο κιβώτιο έχουν 3η, στροφή που καταπονεί πολύ τους πιλότους, οι οποίοι δέχονται δύναμη 4,45 G.
Λίγα λόγια για την ιστορία...
Πέρυσι στο πρώτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Μαρκ Γουέμπερ, κάτι που θα ήθελε να κάνει και αυτή τη χρονιά. Ο ταχύτερος γύρος έχει γίνει από τον Χουάν Πάμπλο Μοντόγια το 2004, ενώ οδηγούσε το μονοθέσιο της Williams.
Επιμέλεια: Σταυρούλα Σάββα
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






