F1

«Ο καλύτερός μου αγώνας»

Για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα ο Μαρκ Γουέμπερ τερμάτισε στην τρίτη θέση. Ο Αυστραλός πιλότος της Red Bull μπορεί να έχασε μια θέση από την εκκίνηση, ωστόσο δήλωσε πως στη Βαλένθια είχε την καλύτερή του απόδοση.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα ο Μαρκ Γουέμπερ τερμάτισε στην τρίτη θέση. Ο Αυστραλός πιλότος της Red Bull μπορεί να έχασε μια θέση από την εκκίνηση, ωστόσο δήλωσε πως στη Βαλένθια είχε την καλύτερή του απόδοση.

«Για να είμαι ειλικρινής, ήταν ο καλύτερος μου αγώνας. Και οι τρεις ήμασταν πολύ κοντά. Προσπαθούσαμε να διαχειριστούμε τα ελαστικά μας. Είμαι πολύ- πολύ χαρούμενος με τον τρόπο που εξελίχτηκε ο αγώνας», ήταν τα λόγια του Μαρκ Γουέμπερ, ο οποίος συμπλήρωσε πως έχασε τη δεύτερη θέση από δικό του λάθος.

«Ήταν όλα στην κόψη του ξυραφιού, ο Φερνάντο Αλόνσο ερχόταν από πίσω μου στο πιτ στοπ , δεν ήξερα ποια θα ήταν η απόδοση της μεσαίας γόμα, έτσι πήρα το ρίσκο και χάσαμε», δήλωσε ο Αυστραλός πιλότος.

Σταυρούλα Σάββα

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x