Παλαιότερες

Αναζητώντας ένα «μαγικό χαρτάκι» (Sportday / Πάνος Παναγιωτόπουλοs)

Σε όνειρο φθινοπωρινής νυκτός εξελίσσεται για τρίτο χρόνο η επιθυμία χιλιάδων φίλων του Ολυμπιακού να δουν από τις εξέδρες του Καραϊσκάκη έναν αγώνα στο Τσάμπιονς Λιγκ

Πέμπτη πρωί με ξυπνάει ένας φίλος μου και με την αγωνία διάχυτη στη φωνή του, με παρακαλά: «Ενα εισιτήριο για το ματς με τη Βαλένθια, εσύ που "είσαι στα πράγματα"». Καταλαβαίνω την ταραχή του κι αφού του εξηγώ στα γρήγορα ότι «δεν είμαι τόσο πολύ στα πράγματα», προσπαθώ να τον παρηγορήσω. «Δεν μπορεί, όλο και κάποιος τρόπος θα υπάρχει να βρεις εισιτήριο».

Εύκολο να το λες, δύσκολο να το επιτυγχάνεις. Φυσικά και υπάρχει τρόπος, μόνο που δεν είναι πλέον ο παραδοσιακός: να πας και να στηθείς μια συγκεκριμένη μέρα στα εκδοτήρια του Καραϊσκάκη και να φύγεις με το «μαγικό χαρτάκι». Οι εποχές άλλαξαν και πλέον πρέπει είτε να είσαι καλός -και τυχερός- χρήστης του Internet είτε προετοιμασμένος για αναμονή σε μια τηλεφωνική γραμμή -κι ακόμα πιο... τυχερός από την πρώτη περίπτωση- που απαντάει στην Databank είτε κάτοχος μιας συγκεκριμένης πιστωτικής κάρτας (ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ CITYBANK VISA).

Χωρίς αυτό να σου εξασφαλίζει μία θέση στον «παράδεισο», όπως διαπίστωσα κάνοντας ο ίδιος τον κόπο να μπω στο σάιτ της «ερυθρόλευκης» ΠΑΕ και αφήνοντας τον φίλο μου να προσπαθεί στο τηλέφωνο. Εγώ έτυχα πάνω στην κατάρρευση της ιστοσελίδας (η οποία δεν μπορεί να δεχθεί πάνω από 100 ταυτόχρονα «χτυπήματα», με αποτέλεσμα να πέσει ο server), ο φίλος μου βαρέθηκε να περιμένει σε ένα τηλεφωνικό κέντρο, που προφανώς δεχόταν εκατοντάδες ταυτόχρονες κλήσεις, και ύστερα από μία ώρα έκλεισε το τηλέφωνο...

Ένας στους πέντε!

Τρίτος χρόνος λειτουργίας του Καραϊσκάκη, πρώτος που η κάρτα μέλους δεν είναι αναγκαία (διότι ικανή δεν ήταν ποτέ...) συνθήκη για να εξασφαλίσεις μία θέση στο γήπεδο σε παιχνίδι μεγάλης σημασίας -Τσάμπιονς Λιγκ ή ντέρμπι ελληνικού πρωταθλήματος-, αλλά η κατάσταση παραμένει δύσκολη έως αφόρητη για όλους. Και για τους ανθρώπους της ΠΑΕ, που δεν μπορούν να ικανοποιήσουν τη ζήτηση, κυρίως όμως για όλους αυτούς που έχουν να δουν τον Ολυμπιακό στην Ευρώπη από τότε που έπαιζε στο... ΟΑΚΑ (το φθινόπωρο του 2001). Και οι οποίοι δεν έχουν αυξημένες πιθανότητες να τον δουν ούτε το... 2011!

Κάποιοι φρόντισαν να μαγειρέψουν πριν πεινάσουν. Περίπου 5.300 εισιτήρια διαρκείας τριετούς ισχύος διατέθηκαν το καλοκαίρι του 2004, που μαζί με τις ανανεώσεις των ετήσιων καρτών φτάνουν όλοι μαζί φέτος τους 16.000 μόνιμους πελάτες στις εξέδρες του Καραϊσκάκη. Πόσα μένουν για τους υπόλοιπους «κοινούς θνητούς»;

Η επίσημη χωρητικότητα του γηπέδου ανέρχεται στις 33.334 θέσεις, στην πραγματικότητα όμως λιγότεροι από 32.000 χωρούν στο γήπεδο. Στο περσινό sold out κόντρα στον Παναθηναϊκό τα εισιτήρια που διατέθηκαν ήταν 31.480. Βάλτε λοιπόν τα 16.000 διαρκείας, τα περίπου 2.000 που πηγαίνουν σε υποχρεώσεις της ΠΑΕ και στους χορηγούς και τα περίπου 400 που αφορούν τους 200 φίλους της Βαλένθια και τις κενές θέσεις (για λόγους ασφαλείας) και έχετε το νούμερο. Κάτι παραπάνω από 13.000 εισιτήρια βγήκαν προς διάθεση.

Με τους πιο πρόχειρους υπολογισμούς, ένας στους πέντε ενδιαφερόμενους ικανοποιήθηκε. Οι υπόλοιποι τέσσερις (επί 13.000, μας κάνουν περίπου... 50.000 ανθρώπους!) έμειναν με την όρεξη. Και ενδεχομένως θα μείνουν και για τα παιχνίδια με Ρόμα και Σαχτάρ, αφού πάλι οι πιθανότητες δεν θα είναι με το μέρος τους...

Από τα μικρότερα

Το γήπεδο είναι μικρό, πολύ μικρό για να καλύψει τη ζήτηση στους αγώνες υψηλού ενδιαφέροντος. Είναι από τα μικρότερα στο φετινό Τσάμπιονς Λιγκ, όπως μπορείτε να διαπιστώσετε από τον πίνακα που ακολουθεί, αφού μόνο οι Στεάουα, Αντερλεχτ και Σαχτάρ θα αγωνιστούν σε γήπεδα μικρότερης χωρητικότητας. Δεκαοχτώ από τις 32 ομάδες που συμμετέχουν στη φετινή διοργάνωση διαθέτουν έδρες με +50.000 θέσεις, χωρητικότητα που μπορεί να μην εξαφάνιζε το πρόβλημα στο λιμάνι, αλλά σίγουρα θα το περιόριζε σε ικανοποιητικό βαθμό.

Και το χειρότερο είναι ότι τέτοια προοπτική δεν υπάρχει στο εγγύς μέλλον. Ο συντελεστής δόμησης στο Καραϊσκάκη είναι 0,9 και μελλοντική τροποποίηση μπορεί να επιφέρει μόνο την αύξηση του ποσοστού εμπορικών χρήσεων (βρίσκεται στο 10% και ενδεχομένως να φτάσει στο μέλλον στο 15%). Είναι κάτι που ζήτησε αυτοπροσώπως ο κ. Κόκκαλης σε επίσκεψή του στον νυν δήμαρχο Πειραιά Χρ. Αγραπίδη τον περασμένο Ιούλιο, ενώ πρόσφατα το ζήτησε και ο βουλευτής Πειραιά της Ν.Δ. κ. Τραγάκης.

Μόνο που αυτό αφορά την ίδια την εταιρεία «Γ. Καραϊσκάκης Α.Ε.» και φυσικά την ΠΑΕ Ολυμπιακός και όχι τους φίλους της ομάδας, αφού πρόβλεψη αύξησης της χωρητικότητας δεν υφίσταται. Και ο λόγος έχει να κάνει με τη σύσταση του εδάφους, που είναι αμμώδες λόγω της γειτνίασης με τη θάλασσα...

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

close menu
x