Αυτές οι μέρες ή, για να είμαστε πιο ακριβείς, αυτές οι νύχτες ήταν αφιερωμένες στην κραιπάλη. «Κραιπάλης ξεκίνημα, νέοι αγώνες», όπως αρέσει στον Θόδωρο, τον οδηγό μου, να τραγουδά ενθυμούμενος πού και πού, κυρίως σε στιγμές κεφιού, το αριστερό παρελθόν του.
– n –
Είχα τόσες πολλές προτάσεις για ρεβεγιόν και γενικότερα για κοσμικές εμφανίσεις, που ήταν ανθρωπίνως αδύνατον να τις αποδεχθώ όλες. Αποφάσισα λοιπόν να κάνω ένα αυστηρό ξεσκαρτάρισμα, διότι αλλιώς κινδύνευα να βουλιάξω χρονιάρες μέρες στην κινούμενη άμμο της πλήξης και της ανίας, πετώντας πολύτιμες ώρες κεφιού στη χωματερή της μπανάλ διασκέδασης.
– n –
Πρωτίστως απάντησα αρνητικά σε όλες τις τηλεοπτικές προσκλήσεις. Σε όλα αυτά τα τηλερεβεγιόν βροντοφώναξα ένα ηχηρό «ΟΧΙ», μεγαλύτερο και από αυτό της 28ης Οκτωβρίου. Aρνηση το άλογο, όπως λένε στο αγαπημένο σπορ της θείας Λουκρητίας, που δεν είναι άλλο από την ιππασία.
– n –
Συγγνώμη, αλλά να παραστώ εγώ σε εκπομπές στις οποίες, από το πρώτο λεπτό μέχρι και να πέσουν οι τίτλοι τέλους, κουνιούνται και λικνίζονται σύγκορμοι όλοι σαν να είναι χειριστές κομπρεσέρ, μου πέφτει πολύ ξενερουά και molto tragedy. Ετσι, δεν πάτησα ούτε στον Παυλόπουλο και στο «Πάρτι της ζωής του», ο οποίος μέχρι και μήνυμα μου άφησε στον τηλεφωνητή, ούτε φυσικά στην εκπομπή-σέικερ για επωνύμους της Σεμίνας Διγενή, παρ' όλο που έβαλε τον αγαπητό Νίκο Χατζηνικολάου να τηλεφωνήσει στη θεία Λουκρητία για να με «ψήσει» αυτή να παραστώ.
– n –
Η θεία βέβαια, επειδή γνωρίζει τον αψίκορο χαρακτήρα μου, με πλησίασε και μου ανέφερε το γεγονός πολύ γλυκά και διακριτικά. Με συμβούλεψε μάλιστα να αρνηθώ, μπας και καταλάβουν επιτέλους όλοι αυτοί στα κανάλια ότι υπάρχουν και άνθρωποι που λένε «όχι». Συγγνώμη, αλλά δίπλα στο όνομα του Νίκου Χατζηνικολάου δεν έγραψα ιδιότητα. Οχι από αμέλεια, ούτε από φόβο μην ξεχάσω κάποια από αυτές, αλλά για λόγους καθαρά λειτουργικούς. Βλέπετε, το κείμενο είναι αυστηρά χίλιες λέξεις και διόλου απίθανο με τις τόσες ιδιότητες που έχει στο κανάλι να μη μου έφταναν. Εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι.
– n –
Δεν λέω, οι καλοί λογαριασμοί κάνουν τους καλούς φίλους, αφού για τα τηλεοπτικά κανάλια το ρητό ισχύει μόνο όσον αφορά το πρώτο σκέλος, αυτό με τους καλούς λογαριασμούς. Οι καλοί φίλοι συνήθως κατοικοεδρεύουν αλλού.
– n –
Αρνηση στη Σεμίνα, άρνηση στη γλυκιά Ελένη Μενεγάκη, που κοίταξε να μπαλώσει την κατάσταση φωνάζοντας τον Σούπερμαν Τσαλίκη, ο οποίος ξεκουράζεται όταν υπνοβατεί. Αρνηση και στην Ελεονώρα Μελέτη, διότι οι σκληρές ερωτήσεις της σε κάνουν να νιώθεις πολλές φορές άβολα. Αρνηση και στον Αρναούτογλου, ο οποίος θα χαιρόταν πολύ να με φιλοξενήσει.
– n –
Για τον Αρναούτογλου πάντως η θεία Λουκρητία, παίζοντας τον ρόλο του μάνατζερ, είχε κάποιους σοβαρούς ενδοιασμούς αν έπρεπε να αρνηθώ. Φοβόταν μήπως ο γνωστός τηλεπαρουσιαστής έχει συγγένεια με τον γνωστό ακόλουθο του Βασιλιά (δεν γράφω «πρώην», διότι διαβάζει ανελλιπώς τη στήλη). Οταν με το καλό διαπίστωσε ότι δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους οι δύο οικογένειες, άρχισε να γκρινιάζει και να διαμαρτύρεται για το πώς επιτρέπουν κάποιοι σε ανθρώπους της τηλεόρασης να χρησιμοποιούν ως καλλιτεχνικά ψευδώνυμα ιστορικά επίθετα με τέτοιο ειδικό βάρος. Αντε να της εξηγήσεις τώρα ότι στον κόσμο υπάρχουν κι άλλοι Αρναούτογλου, εκτός από τον ένδοξο γνωστό της.
– n –
Ξενύχτησα λοιπόν τριγυρίζοντας σε διάφορα πάρτι, από τα πολλά που έλαβαν χώρα σε αυτή την αμαρτωλή πόλη. Σε κάποιο από αυτά τράβηξα και τη φωτογραφία που βλέπετε στο κέντρο της σελίδας, αντί για σκίτσο. Πρέπει να πω ότι η ίδια φωτό δημοσιεύτηκε στο ένθετο «ON-OFF» της «Κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας», συνοδευόμενη από την εξής λεζάντα: «Ο μάνατζερ Ηλίας Ψινάκης άφησε σπίτι το πουλέν του Κώστα Μαρτάκη και ασχολείται με την Τζούλια Αλεξανδράτου. Με μοντέλο ο Ρουβάς, με μοντέλο κι ο Ψινάκης, όπως είπε και ο Λαζόπουλος στο "Αλ Τσαντίρι Νιούς"».
– n –
Στην Κίνα, μία πολύ σοφή παροιμία λέει: «Μισή λεζάντα-μισή αλήθεια». Και φαίνεται πως έχει δίκιο. Οπως βλέπεις, φίλε αναγνώστη, στη φωτό δεν απεικονίζονται μόνο δύο άτομα, αυτά που αναφέρει η λεζάντα. Υπάρχουν άλλα δύο πολύ όμορφα και ταλαντούχα αγόρια και θεωρώ το λιγότερο αγένεια να μην αναγράφονται τα ονόματά τους. Από την άλλη, βέβαια, καλούμαι να προβώ σε αποκαλύψεις. Θα το κάνω...
– n –
Τη φωτό λοιπόν την τράβηξα. Δεν ήθελα να είμαι στην πόζα, γι' αυτό και προθυμοποιήθηκα να παίξω τον ρόλο του φωτογράφου. Τα άλλα δύο αγόρια λοιπόν είναι πασίγνωστα τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Ο πρώτος αριστερά λέγεται Διονύσης Μακρής. Γνωστός τραγουδιστής και ερμηνευτής του σουξέ «Ηταν η ζωή μου κόλαση και την έκανες απόλαυση». Απορώ ακόμα πώς θυμάται τους στίχους αυτού του δύσκολου ομολογουμένως τραγουδιού. Δίπλα του... φυσικά και τον αναγνωρίσατε: ποζάρει ο «Ρίμπο του Αγρινίου», ένας Παναιτωλικός μόνος του, ο πάντα σέξι Νίκος Σκαρμούτσος.
– n –
Η αλήθεια βέβαια είναι ότι τον Ριβάλντο στα ποδοσφαιρικά στέκια του Πειραιά τον φωνάζουν «Σκαρμούτσο του Λιμανιού», αλλά δεν θα τα χαλάσουμε για τα παρατσούκλια. Πιο σωστή λοιπόν θα έβρισκα τη λεζάντα στο ένθετο της «Κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας» αν έγραφε: «Ποιο είναι το ζευγάρι δίπλα στον Διονύση Μακρή και τον Σκαρμούτσο;». Τότε ίσως και να μην επενέβαινα για να αποκαταστήσω την αλήθεια.
– n –
Προσοχή: η φωτό δεν είναι ασπρόμαυρη. Αν τη βλέπετε έτσι, τότε έχει συμβεί κάποιο λάθος στο τύπωμα, όποτε μπορείτε να γυρίσετε την εφημερίδα πίσω και να ζητήσετε μία άλλη με έγχρωμη φωτό.
– n –
Αν πάλι σας έχει τύχει η έκδοση με τη χρωματιστή φωτό, τότε βοηθήστε και μένα που παιδεύομαι από την παραμονή των Χριστουγέννων να καταλάβω τι γράφει η επιστολή της πεφωτισμένης ΠΕΦΟ διά χειρός Μπαρμπή, απάντηση στην επιστολή-ανακοίνωση της Skoda Ξάνθης. Διότι μόνο ο Μπαρμπής δύναται και κρίνεται ικανός να απαντήσει στις αοριστολογίες του Πανόπουλου. Με ποιον τρόπο; Διαβάστε:
– n –
«Οσο για το περιεχόμενο του άρθρου 15, μόνο τον γέλωτα της Δικαιοσύνης θα προκαλέσει. Αφού, όπως έχει διατυπωθεί, θα δέσμευε (υποτίθεται) τον προπονητή (τον όποιο προπονητή) να αναφερθεί θετικά και επαινετικά στην εργοδότρια εταιρεία ακόμα κι αν, για παράδειγμα, είχε γρονθοκοπηθεί από τον τεχνικό διευθυντή (...προϊστάμενό του) ή από κάποιο ή κάποια μέλη του Δ.Σ. ή από τον φυσικοθεραπευτή ή από έναν όμιλο ποδοσφαιριστών ή από φιλάθλους και κατά συνέπεια κατήγγειλε το συμφωνητικό. Η... εύλογη και δίκαιη ποινική ρήτρα των 100.000 ευρώ θα κριθεί όπως της αξίζει από τη Δικαιοσύνη. Αν αποφασίσει να προσφύγει σε αυτή εκείνος που ανάγκασε τον SUPER OYAOY πρωτοποριακό προπονητή να αποχωρήσει σεβόμενος τον εαυτό του, την προσωπικότητά του και την προσφορά του στο ελληνικό ποδόσφαιρο με τις ιδιότητες κυρίως του άριστου παίκτη και μεταγενέστερα (ιεραρχικά πρώτου) άκρως επιτυχημένου προπονητή ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ».
– n –
Κάτι μου λέει ότι ο Πανόπουλος δεν θα το τολμήσει. Υστερα από αυτή την επιστολή-προειδοποίηση, ο ιδιοκτήτης της ΠΑΕ ΣΚΟΝΤΑ ΞΑΝΘΗ θα προτιμήσει να καταπιεί υπερηφάνεια, παρά νέα ήττα. Διότι με τη Δικαιοσύνη μπορεί να ξεμπερδέψεις εύκολα, με τον Μπαρμπή όμως όχι!
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






