Ολη η Ελλάδα αγωνιούσε την Κυριακή το βράδυ για ένα μόνο πράγμα: για το αν θα εμφανίζονταν μαζί στην κρατική τηλεόραση ο Γιώργος Αμανατίδης και ο Ιάκωβος Χατζηαθανασίου ή αν μετά τα όσα έγιναν θα αποφάσιζαν να ακολουθήσουν σόλο καριέρα όπως ο Πολ Σάιμον και ο Αρτ Γκραφάνγκελ. Η απορία όλων ήταν αν θα ζητήσει ο Χατζηαθανασίου συγγνώμη από τον Αμανατίδη ή αν θα του βγάλει τη γλώσσα και θα του πει δημοσίως «πριτς».
Την περασμένη εβδομάδα ο ελληνικός Τύπος είχε διχαστεί μπροστά στον πρωτοφανή καβγά των δύο επιφανών ανδρών. Με τον Αμανατίδη έχουν συνταχθεί ο Φαίδων Κωνσταντουδάκης, ο Θέμης Σινάνογλου, ο Μανώλης Γαβαθιώτης, ο Σωτήρης Πουλόπουλος. Ο Χατζηαθανασίου όμως, έχοντας στο πλευρό του από την πρώτη στιγμή των τηλεοπτικών εμφανίσεών του κυρίως τον Κώστα «Τhe Pit» Πητιακούδη, άντεξε και δεν ζήτησε συγγνώμη. Κι έτσι το σχήμα (που μετά το Ρέμος-Μαρινέλα ήταν το πιο επιτυχημένο εφέτος στην ελληνική showbiz) διαλύθηκε.
Στον επίλογο της μεγάλης αυτής επιτυχίας της ΝΕΤ θέλω να πω ότι μου έκανε εντύπωση το επίθετο που χρησιμοποίησε ο Χατζηαθανασίου στην προσπάθειά του να προσβάλει τον Αμανατίδη. Τον είπε «γραφικό». Ποτέ δεν περίμενα, παρακολουθώντας τις τηλεοπτικές εμφανίσεις του, ότι ο «Τζακ» θα έφτανε να σκεφτεί κάτι τόσο σύνθετο…
Οσο δε για το γεγονός ότι ο Αμανατίδης κατάλαβε ότι τον έβρισε, τι να πω; Η φαντασία μου ειλικρινά δεν μου επέτρεπε ούτε καν να υποθέσω κάτι τέτοιο.
Την Κυριακή πάντως που δεν βγήκαν οι δύο και απ’ ό,τι έμαθα εξαιτίας της «Αθλητικής Κυριακής» έχει καταρρεύσει η αγορά των ηρεμιστικών κι ένα σημαντικό ποσοστό του πληθυσμού της χώρας δεν ξύπνησε για να πάει στη δουλειά του...
Τα τελευταία χρόνια γίνεται πολύς λόγος για τις αδυναμίες των ομάδων της Θεσσαλονίκης. Νομίζω ότι το μεγαλύτερο λάθος που γίνεται στη συμπαθέστατη συμπρωτεύουσα είναι ότι δεν αναγνωρίζονται οι αξίες. Οφείλω με λύπη να σας κάνω γνωστό ότι με μια λιτή ανακοίνωση («Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει την κοινή συναινέσει λύση του συμβολαίου με τον Reginaldo Rivelino Jandoso "Pia", ύστερα και από επιθυμία του ποδοσφαιριστή. (…) Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ εύχεται στον Pia καλή συνέχεια στην καριέρα του»), ο Πιάς κούνησε μαντίλι. Χωρίς πάντως η ανακοίνωση να διευκρινίζει για ποια καριέρα μιλάει. Για την αγωνιστική ή την εξωαγωνιστική; Γεγονός πάντως είναι ότι έφυγε ο Πιάς.
Στο σύντομο διάστημα της καριέρας του στον ΠΑΟΚ (μιας καριέρας που κράτησε περίπου 15 μέρες) ο Βραζιλιάνος Πιάς πρόλαβε να κάνει μόλις οκτώ τροχαίες παραβάσεις (είχε ένα βίτσιο να περνάει τα φανάρια με κόκκινο) και αυτό γιατί στη Θεσσαλονίκη αποφάσισε να γίνει σπιτόγατος. Αλλά από ό,τι φαίνεται κανείς δεν το εκτίμησε. Μπόρεσε επίσης να περάσει μόλις μια νύχτα στο αστυνομικό τμήμα (αφήνοντας τις καλύτερες εντυπώσεις σε όλους) κι έκανε γενικά ό,τι μπορούσε για να επιβεβαιώσει τις φήμες που τον συνόδευαν. Κι όμως ένα τέτοιο παιδί, γεμάτο ενεργητικότητα, συνέπεια και διάθεση να αποδείξει ότι είναι αλήθεια όλα όσα γράφονταν γι' αυτό, το διώξανε. Μικρή πόλη για μεγάλα ταλέντα. Η αλήθεια, όσο κι αν πονά, καλό είναι να λέγεται, αλλά και να γράφεται.
Κουίζ: Ποιος έμεινε πιο πολύ στη νύμφη του Θερμαϊκού; Αυτός ή ο Κακά;
Γεγονός είναι πάντως ότι τα μεγάλα ταλέντα χάνονται από τη συμπρωτεύουσα ή αναγκάζονται να μεταναστεύσουν στην αφιλόξενη πρωτεύουσα. Αυτή δεν είναι μόνο δική μου διαπίστωση, φίλε αναγνώστη. Δυστυχώς τη συμμερίζονται πολλοί. Ενας από αυτούς είναι ο καλός φίλος και συνάδελφος Γιώργος Δασκαλόπουλος. Ανθρωπος που έχει αφιερώσει τη ζωή του, αλλά και τη συγγραφική του δεινότητα στην υπηρεσία νεαρών ατόμων με δεξιότητες απ' όποιον χώρο κι αν προέρχονται.
Την περασμένη εβδομάδα στο «ΦΩΣ», στη στήλη του «Αγριογραφίες», φιλοτέχνησε το πορτρέτο ενός ακόμα ταλέντου που τόσο άδοξα χάθηκε στη Θεσσαλονίκη.
«Το κέφι άναψε επικίνδυνα, το εκτόξευσε σε δυσθεώρητα επίπεδα η χαρισματική και προσοντούχα νεαρή αοιδός Θέλξη. Εκ Θεσσαλονίκης ορμώμενη, έχει καταφέρει να ανάβει φωτιές η νεαρά, ειδικά στον ανδρικό πληθυσμό με τις λαχταριστές… επιτυχίες της. Η ποιότητα των λαρυγγικών ικανοτήτων της γίνεται προφανώς πιο εύληπτη στις… πλατιές αντρικές μάζες όταν η ραγδαίως ανερχόμενη και πολλά υποσχόμενη Θέλξη φέρει αδαμιαία περιβολή. Για αυτό και εμφανίζεται συχνότατα πάνω στην πίστα με τα εσώρουχα, ενώ δεν παραλείπει ακόμη και να κυλιέται επί σκηνής. Τι να πει κανείς για την ποικιλία των εκφραστικών ικανοτήτων του κάθε καλλιτέχνη. Το… νινί (πιτσιρίκα, γαρ), που ακούει στο όνομα Θέλξη, καλλιεργεί σε βάθος τη φωνή του, μαγεύει τη νύχτα και συνεπαίρνει τα λογικά των θαμώνων στα νυχτερινά κέντρα».
Μετά τον Κακά, τον Πιά, ήρθε η σειρά της Θέλξης να ξενιτευτεί, μήπως κι έτσι συναντήσει την αναγνώριση. Ευτυχώς που βρέθηκε στον δρόμο της ο καλός Γιώργος Δασκαλόπουλος, για να τη βοηθήσει στο δύσκολο έργο της. Και λέω ευτυχώς γιατί με τα όσα βλέπω και ακούω, φίλε αναγνώστη, έχω φοβηθεί.
Το τελευταίο πάντως μεγάλο ταλέντο που έβγαλε η πόλη του Βορρά και το όνομά του έγινε γνωστό σε όλο τον κόσμο ήταν από τον χώρο του ποδοσφαίρου, αλλά δεν ήταν ποδοσφαιριστής. Δεν κάνεις λάθος, φίλε αναγνώστη, στον Κύρο Βασσάρα αναφέρομαι. Ξέρω ότι μετά το ματς του Σαββάτου στην Κρήτη περνάει δύσκολα. Γι' αυτό κι εγώ τον φαντάστηκα όπως στο σκίτσο στο κέντρο της σελίδας με τίτλο «ο Βασσάρας στον οφθαλμίατρο».
Φορώντας τα ίδια γυαλιά με έναν άλλο επιφανή Σαλονικιό, τον Χρήστο Σαρτζετάκη, φιλοδοξεί να σκανδαλίσει με τις ετυμηγορίες του -όπως στο παρελθόν και ο πρώην Πρόεδρος- φτάνοντας κι αυτός στο ύπατο αξίωμα.
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






