Προκηρύχθηκε και η τελευταία εργολαβία για το «πέταλο του Μαλιακού». Στις 20 Μαρτίου θα γίνει η δημοπράτηση και τον Ιούλιο πρόκειται να ξεκινήσουν οι εργασίες. Επειδή πρόσφατα πέρασα από την περιοχή, διαπίστωσα ότι πραγματοποιείται σοβαρή δουλειά, ώστε σύντομα να έχουμε έναν σύγχρονο και ασφαλή, κλειστό αυτοκινητόδρομο ευρωπαϊκών προδιαγραφών, με νέα χάραξη στα περισσότερα σημεία. Η τελευταία εργολαβία, περιλαμβάνει τις παρακάμψεις Στυλίδας και Καραβόμυλου, έχει συνολικό προϋπολογισμό 200 εκ. ευρώ και μήκος 19,3 χλμ. Συνολικά, το μέτωπο των έργων στο «πέταλο» θα εκτείνεται σε 78,4 χλμ., με προϋπολογισμό περίπου 800 εκατ. ευρώ. Από τον Ιούλιο, φέτος, τμηματικά θα αρχίσει να παραχωρείται προς χρήση και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2010. Οσον αφορά το τμήμα του αυτοκινητόδρομου από τον ανισόπεδο κόμβο Αγίας Μαρίνας Στυλίδας μέχρι τον ανισόπεδο κόμβο Ραχών, θα ακολουθήσει εντελώς νέα χάραξη παρακάμπτοντας την Στυλίδα και τον Καραβόμυλο. Θα έχει συνολικό μήκος 19,3 χλμ, με 3 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, 3 σήραγγες διπλού κλάδου συνολικού μήκους 3,4 χλμ., 2 κτίρια εξυπηρέτησης, 4 κοιλαδογέφυρες (3 διπλού κλάδου και 1 μονού, μήκους 1,8 χλμ.), 1 γέφυρα (ρέμα Βελλιά), 3 άνω διαβάσεις, 11 κάτω διαβάσεις και 3 ανισόπεδους κόμβους: Αγίας Μαρίνας Στυλίδας, Στυλίδας-Καραβόμυλου και Καραβόμυλου-Αχινού. Υπενθυμίζω ότι οι 5 εργολαβίες που ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη στο «πέταλο του Μαλιακού» είναι: η παράκαμψη Αγίου Κωνσταντίνου (11,4 χλμ., ολοκληρώνεται τον Ιούλιο του 2007), η παράκαμψη Καμένων Βούρλων (9 χλμ., παραδίδεται Ιούλιο του 2007), το τμήμα Θερμοπύλες Αγία Μαρίνα Στυλίδας (17,3 χλμ., παράδοση Δεκέμβριος 2007), το τμήμα Σκάρφεια – Θερμοπύλες (17,4 χλμ. - 12 χλμ. παράδοση Σεπτέμβριος 2007 και τα υπόλοιπα Ιούνιος 2008) και το τμήμα Νέα Κοίτη Σπερχειού - Α/Κ Ροδίτσας (4,1 χλμ., ολοκληρώνεται τον Αύγουστο του 2009). Εξάλλου, το ΥΠΕΧΩΔΕ υπέγραψε τη σύμβαση κατασκευής του οδικού έργου «Απομαρμά –Άγιοι Δέκα (Καστέλλι)» του ΒΟΑΚ, στην Κρήτη. Το τμήμα έχει συνολικό μήκος 7,9 χλμ., προϋπολογισμό 49 εκατ. ευρώ και η κατασκευή του ξεκινά άμεσα. Αναμένεται να μειώσει γεωμετρικά το μήκος της απόστασης κατά 3 χλμ., ενώ τα οχήματα θα χρειάζονται πλέον μόνο 10 λεπτά (25 σήμερα), κινούμενα σε δρόμο μεγαλύτερης άνεσης και ασφάλειας. Το έργο περιλαμβάνει: 3 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, 2 σήραγγες (320 μ. – Απομαρμάς, 307 μ. - Πλουτή), 1 κοιλαδογέφυρα (140 μ.), 4 τεχνικά έργα γεφύρωσης ρεμάτων, 6 κάτω διαβάσεις δευτερευουσών οδών, παράλληλες οδούς 2 χλμ., διαμόρφωση σύνδεσης στην περιοχή Καστελλίου στη συναρμογή με την υφιστάμενη Ε.Ο. Άγιοι Δέκα- Μοίρες, μαζί με την κατασκευή ηλεκτροφωτισμού της. Ανάδοχος του έργου είναι η κατασκευαστική εταιρεία «ΕΤΕΘ Α.Ε» και η προθεσμία περαίωσης φθάνει τους 30 μήνες.
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






