Μας απορρόφησε η Διεθνής Εκθεση της Γενεύης και αφήσαμε στην άκρη την εγχώρια αγορά αυτοκινήτου και την πορεία που διέγραψε τον περασμένο μήνα. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων, ο Φεβρουάριος έκλεισε με 19.842 νέα ΙΧ να κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους. Το νούμερο του αντίστοιχου περσινού μήνα, ήταν βέβαια παραπάνω (21.198), αλλά σε σύνολο διμήνου φέτος έχουμε περισσότερα οχήματα. Δηλαδή έχουν πουληθεί από την αρχή του έτους 51.536 μονάδες, έναντι 50.991 πέρυσι, κι αυτό γιατί ο Ιανουάριος του 2007 έκανε ρεκόρ πωλήσεων όλων των εποχών. Η Toyota συνεχίζοντας την ξέφρενη πορεία της, ήταν και πάλι πρώτη τον Φεβρουάριο και ηγείται της αγοράς με σύνολο 5.986 αυτοκινήτων. Η ιαπωνική μάρκα μάλιστα έχει στην Ελλάδα από τα υψηλότερα νούμερα πωλήσεων πανευρωπαϊκά. Δεύτερη τον περασμένο μήνα αλλά και στο δίμηνο, είναι η Opel που κρατάει σταθερά με πλήρη γκάμα και ισχυρές εκδόσεις OPC (το δυνατό Corsa το οδηγούμε σήμερα στη Μαγιόρκα), έχοντας 4.624 μονάδες. Κοντά της βρίσκεται η VW, με 4.157 αυτοκίνητα, η οποία με τους νέους κινητήρες TSI (διπλό turbo), δείχνει να εκλύει το νεανικό κοινό. Η Ford, που έκλεισε την περασμένη χρονιά με…μετάλλιο, παίρνοντας την τρίτη θέση, τώρα βρίσκεται τέταρτη με 3.026 αυτοκίνητα και περιμένει εναγωνίως τον Μάιο και τον τελικό του Champions League, όπου θα παρουσιάσει στην Αθήνα το πολύ όμορφο νέο Mondeo. Η Hyundai δεν βρίσκεται στα καλύτερά της. Χάνει δύναμη (2.996 μονάδες), σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια και ψάχνεται με διάφορα προγράμματα, όπως το «Δωρεάν σέρβις εφ’ όρου ζωής» (του αυτοκινήτου). Η Suzuki έπεται με 2.808 αυτοκίνητα, αλλά δείχνει να μην ανησυχεί ιδιαίτερα, τουλάχιστον όσο «τραβάνε» τα Grand Vitara και τα Swift. Η Peugeot βρίσκεται πιο κάτω, με 2.529 μονάδες, και θέλει να ανέβει ψηλότερα, γι’ αυτό και γεμίζει τη φαρέτρα της με νέα μοντέλα (207 CC) και προσφορές. Για τη Citroen, το πρόγραμμα «Κώδικας Τιμής», τείνει να κόψει περισσότερα…εισιτήρια από τον «Κώδικα Ντα Βίντσι». Οι τιμές των μοντέλων ήταν μειωμένες αφενός και ρεαλιστικές, ως προς το τι διαθέτουν τα μοντέλα σε εξοπλισμό. Ετσι, πούλησε 2.307 στο δίμηνο. Η Fiat έχει ανοδική πορεία (1.921 μονάδες) και προσπαθεί να πάρει το μερίδιο που της αναλογεί παραδοσιακά στην Ελλάδα. Δηλαδή να βρεθεί ψηλότερα. Περιμένει βέβαια το νέο Bravo τον Σεπτέμβριο, και το τετράθυρο Linea. Μέχρι τότε θα πορευτεί κυρίως με το Grande Punto. Η Seat είναι κοντά της με 1.914 αυτοκίνητα και κινείται με διάφορες εκδόσεις στα Ibiza, Cordoba και Leon, περιμένοντας το πρώτο τετρακίνητο με στυλ SUV – MPV, βασισμένο στο Altea XL. Θα το δούμε τον Σεπτέμβριο, ίσως με την κωδική ονομασία Freetrack. Η Skoda ακολουθεί με 1.902 μονάδες και αναμένει τη νέα Fabia σε λίγο καιρό, για να αυξήσει πιθανότατα τις πωλήσεις της. Η Kia προσμένει κι αυτή ένα καλύτερο μέλλον, τώρα που έφερε το μικρομεσαίο cee’d, με πλούσιο εξοπλισμό και πολλή τιμή. Είναι 5θυρο, αλλά θα έρθει σύντομα 3θυρο και station wagon. Μέχρι τώρα έχει πουλήσει 1.751 αυτοκίνητα. Στις άλλες μάρκες, σταθερά καλή πορεία έχει η BMW (1.424 μονάδες), η Audi (816) και η Alfa Romeo (316), ενώ η Volvo δεν κάνει τα νούμερα που ίσως θα ήθελε, παρά την έλευση του νέο σπορ μικρομεσαίου μοντέλου C30. Η μόνη μάρκα που έβγαλε πινακίδες σε περισσότερα αυτοκίνητα τον Φεβρουάριο, από τον Ιανουάριο, ήταν η Land Rover, με 43 έναντι 31, εξαιτίας του νέου Freelander. Καταλήγοντας, στο δίμηνο κυκλοφόρησαν 6 Bentley, 3 Corvette, 3 Ferrari, 2 Maserati, 1 Morgan και 1 Hummer.
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






