Νέα μοντέλα

Nissan Patrol, 70 έτη σημείο αναφοράς του off-roading

Το Υ62 με τον κινητήρα βενζίνης 5.6 λίτρων V8 και ο μακρινός του πρόγονος G60, που κυκλοφόρησε πρώτα στην Αυστραλία το 1961 ως Datsun Patrol με κινητήρα 4.0 λίτρων.

Το όνομα Nissan Patrol ανέκαθεν ήταν σημείο αναφοράς για τους απανταχού λάτρεις του off-roading, καθώς από τότε που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά, το 1951, έχει γεμίσει μια αξιοζήλευτη «βιτρίνα» από τρόπαια, υποστηρίζοντας μια σειρά από εξερευνήσεις-ορόσημα, σε όλο τον κόσμο.

Η πρώτη γενιά του τετρακίνητου μοντέλου της Nissan, η 4W60, κυκλοφόρησε το 1951 με κινητήρα 3,7 λίτρων, που απέδιδε 56 kW με «part-time» τετρακίνηση, μέσω τετρατάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων. Πωλήθηκε αποκλειστικά στην Ιαπωνία και «υιοθέτησε» την ονομασία Patrol όταν ανανεώθηκε με το μοντέλο 4W65, το 1958. Η δεύτερη γενιά, G60, κυκλοφόρησε πρώτα στην Αυστραλία το 1961 ως Datsun Patrol με κινητήρα 4.0 λίτρων.

Το MQ Patrol ήταν διαθέσιμο ως hardtop με κοντό μεταξόνιο και αφαιρούμενη οροφή. Ηταν διαθέσιμο είτε με τον κινητήρα βενζίνης 2,8 λίτρων ή με τον εξακύλινδρο πετρελαιοκινητήρα 3,3 λίτρων και ήταν το πρώτο Patrol που προσφέρθηκε με αυτόματο κιβώτιο τριών ταχυτήτων, που ήταν αποκλειστικά διαθέσιμο στην κορυφαία έκδοση του Deluxe Wagon. Το MQ Patrol ήταν επίσης το πρώτο μοντέλο που εισήγαγε τον turbo πετρελαιοκινητήρα, το 1984.

Η Nissan επανέθεσε το σημείο αναφοράς για την τετρακίνηση το 1987, όταν το εξαιρετικά δημοφιλές GQ Patrol ερχόταν με ανάρτηση με σπειροειδές ελατήριο. Αρχικά προσφέρθηκε με μια επιλογή από ολοκαίνουργους εξακύλινδρους κινητήρες βενζίνης ή ντίζελ 4,2 λίτρων με πεντατάχυτο μηχανικό ή αυτόματο τετρατάχυτο κιβώτιο.

Η πέμπτη γενιά GU του Patrol κυκλοφόρησε το 1997. Κινείτο είτε από μια βελτιωμένη έκδοση του κινητήρα turbo-diesel 2,8 λίτρων, ο οποίος διέθετε πλέον ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου και ένα intercooler, ή από τον ανανεωμένο ατμοσφαιρικό κινητήρα των 4,2 λίτρων. Μια έκδοση turbo έγινε διαθέσιμη το 1999.
Με την άφιξη της σειράς υψηλής τεχνολογίας Υ62, το 2014, το Patrol ανέβασε τον πήχυ ψηλά. Ηταν αποκλειστικά διαθέσιμο ως wagon με τον κινητήρα βενζίνης 5,6 λίτρων V8, σαφώς επικεντρωμένο στις επιδόσεις της ασφάλτου και εξοπλισμένο με κορυφαίες τεχνολογίες.

Το Y62 Patrol ανανεώθηκε το 2020 με έναν κομψό, νέο εξωτερικό σχεδιασμό και πρόσθετα χαρακτηριστικά ασφαλείας.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

close menu
x