Το δύο στα δύο έκανε η Mercedes στο γκραν πρι του Μπαχρείν, αφού μετά την πολ ποζίσιον του Λιούις Χάμιλτον στην Κίνα, ο Νίκο Ρόσμπεργκ θα εκκινήσει από την πρώτη θέση στην πίστα Bahrain International.

Ο Γερμανός πιλότος της Mercedes, ο οποίος θα εκκινήσει για δεύτερη φορά στην καριέρα του από την πρώτη θέση ήταν ανταγωνιστικός σε όλη τη διάρκεια του τελικού, κάνοντας από την αρχή τον ταχύτερο χρόνο.

Στη δεύτερη θέση πλασαρίστηκε ο Σεμπάστιαν Φέτελ, ενώ ο Φερνάντο Αλόνσο συμπλήρωσε την πρώτη τριάδα.

Τελικός δύο λεπτών!

Μόλις στα τελευταία λεπτά του τελικού οι πιλότοι βγήκαν στην πίστα για να διεκδικήσουν την πολ ποζίσιον σε έναν γύρο.

Με τη σκληρή γόμα της Pirelli βγήκε στην πίστα ο Φελίπε Μάσα, σε αντίθεση με τον Φερνάντο Αλόνσο που επέλεξε τη μέση.

Στην τέταρτη θέση πλασαρίστηκε ο Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος ωστόσο θα δει τα κόκκινα φώτα να σβήνουν από την ένατη θέση λόγω της ποινής πέντε θέσεων που δέχτηκε μετά την τρίτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών.

Υποτονική σε αντίθεση με τις χθεσινές δοκιμές ήταν η απόδοση του Κίμι Ραϊκόνεν, ο οποίος έκανε μόλις τον ένατο χρόνο, αλλά εκμεταλλευόμενος τις τιμωρίες των Γουέμπερ και Χάμιλτον θα εκκινήσει έβδομος.

Πρώτη περίοδος (Q1): Απογοήτευση για Μαλδονάδο και Γκουτιέρες

Με την σκληρή γόμα ξεκίνησε η πρώτη περίοδος των κατατακτήριων δοκιμών. Πρόθεση των ομάδων ήταν να συλλέξουν δεδομένα για την κατάσταση της πίστας και στη συνέχεια να φορέσουν τη μέση γόμα της Pirelli.

Στο τελευταίο δεκάλεπτο της διαδικασίας οι βγήκαν στην πίστα οι κορυφαίοι πιλότοι για να πάρουν χρόνο. Πρόβλημα με την ενδοεπικοινωνία είχε ο Πολ ντι Ρέστα.

Τον ταχύτερο χρόνο της περιόδου έκανε ο Φερνάντο Αλόνσο, φορώντας τη σκληρή γόμα. Στον αντίποδα βρέθηκε ο Παστόρ Μαλδονάδο με Williams, ο οποίος δεν κατάφερε να πάρει το εισιτήριο για την επόμενη φάση, δεδομένου ότι στον τελευταίο του γύρο έκανε λάθος.

«Δεν περιμένουμε να συμβούν θαύματα στο γκραν πρι της Βαρκελώνης. Δουλεύουμε σκληρά, αλλά δεν θα έχουμε λύσει όλα τα προβλήματά μας», δήλωσε ο πιλότος από τη Βενεζουέλα.

Πρόβλημα αντιμετώπισε ο Μπιανκί, καθώς με το που έφτασε στο γκαράζ η Marussia πήρε φωτιά.

Οι υπόλοιποι πέντε πιλότοι που αποκλείστηκαν είναι οι εξής: Γκουτιέρες (Sauber), Πικ-Φαν ντερ Γκάρντε (Caterham), Μπιανκί- Τσίλτον (Marussia).

Η ποινή τριών θέσεων που… κουβαλάει από τον αγώνα της Κίνας έριξε τον Μαρκ Γουέμπερ στην όγδοη θέση.

Δεύτερη περίοδος (Q2): Εκτός ο Γκροσάν και -ξανά- ο Πέρες

Με τη μέση γόμα ξεκίνησαν τη δεύτερη περίοδο οι κορυφαίοι πιλότοι, η οποία πραγματοποιήθηκε χωρίς εκπλήξεις. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ «έγραψε» τον ταχύτερο χρόνο με καινούριο σετ ελαστικών.

Στο παρά πέντε της διαδικασίας ο Τζένσον Μπάτον κατάφερε να πλασαριστεί εντός δεκάδας, κάτι που δεν έκανε για ακόμη μία φορά ο Σέρχιο Πέρες, ο οποίος πλασαρίστηκε στην 12η θέση.

Εκτός τελικού έμεινε και ο Ρομάν Γκροσάν, με τη Lotus να βγάζει μόνο για έναν γύρο τον πιλότο της.

Οι υπόλοιποι πιλότοι που δεν πέρασαν στον τελικό είναι οι εξής: Ρικιάρντο-Βερνιέ (Toro Rosso), Χούλκενμπεργκ (Sauber), Μπότας (Williams).

Αναλυτικά η σειρά εκκίνησης:

1. Ρόσμπεργκ, Mercedes
2. Φέτελ, Red Bull
3. Αλόνσο, Ferrari
4. Χάμιλτον, Mercedes *
5. Γουέμπερ, Red Bull **
6. Μάσα, Ferrari
7. Ντι Ρέστα, Force India
8. Σούτιλ, Force India
9. Ραϊκόνεν, Lotus
10. Μπάτον, McLaren

11. Γκροσάν, Lotus
12. Πέρες, McLaren
13. Ρικιάρντο, Toro Rosso
14. Χούλκενμπεργκ, Sauber
15. Μπότας, Williams
16. Βερνιέ, Toro Rosso

17. Μαλδονάδο, Williams
18. Πικ, Caterham
19. Μπιανκί, Marussia
20. Φαν ντερ Γκάρντε, Caterham
21. Τσίλτον, Marussia
22. Γκουτιέρες, Sauber *

*Ποινή πέντε θέσεων
**Ποινή τριών θέσεων

Επιμέλεια: Σταυρούλα Σάββα

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube