Euroleague

Τόμας: «Βγήκαμε όλοι μπροστά για την ομάδα»

Στην καλή ομαδική δουλειά του Παναθηναϊκού απέδωσε ο Ντεσόν Τόμας τη νίκη επί της Χίμκι.

Αποστολή στην Ολλανδία
Αποστολή στην Ολλανδία
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Διπλά χαρούμενος ήταν ο Ντεσόν Τόμας με τη νίκη του Παναθηναϊκού επί της Χίμκι, καθώς αυτή συνοδεύτηκε με την καλή του εμφάνιση.

«Έχασα μερικά εύκολα καλάθια στο δεύτερο ημίχρονο, αλλά το καλό είναι ότι βγήκαν μπροστά οι συμπαίκτες μου. Όλοι βγήκαμε μπροστά, βάζοντας περισσότερους πόντους. Αυτό είναι που μετράει στην ομάδα. Έκανα ένα καλό πρώτο ημίχρονο, επειδή με βοήθησαν πολύ οι συμπαίκτες μου. Μετά, άλλαξε το παιχνίδι και σκόραραν άλλοι παίκτες. Χάρη σε εκείνους πήραμε τη νίκη», ήταν τα λόγια του Αμερικανού φόργουορντ.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x