Euroleague

Η Ζαλγκίρις τίμησε τον Γουάιτ (pic)

Οι Λιθουανοί τίμησαν τον Άαρον Γουάιτ για την προσφορά του στην ομάδα τα προηγούμενα χρόνια.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Σε μια πολύ όμορφη κίνηση προέβη η Ζαλγκίρις, η οποία πριν την έναρξη του αγώνα με τον Παναθηναϊκό, τίμησε τον Άαρον Γουάιτ για την προσφορά του στον σύλλογο.

Ο 28χρονος φόργουορντ αγωνίστηκε στους Λιθουανούς τη διετία 2017-19, βοηθώντας στα μέγιστα στην κατάκτηση δύο πρωταθλημάτων και ενός Κυπέλλου.

Ο αρχηγός της ομάδας λοιπόν, Παούλιους Γιανκούνας, έδωσε στον Γουάιτ λίγο πριν το πρώτο τζάμπολ μια τιμητική πλακέτα. Μάλιστα, η Ζαλγκίρις μοιράστηκε τη στιγμή αυτή και στα social media, αναφέροντας στη λεζάντα: «Μια φορά στα πράσινα-άσπρα, πάντα στα πράσινα-άσπρα»!

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x