Ελλάδα

Φεύγει από ΠΑΟΚ, πάει Γερμανία ο Όντουμ

Μόλις ένα χρόνο διήρκεσε η θητεία του Τζέικ Όντουμ στον ΠΑΟΚ, καθώς σύμφωνα με δημοσίευμα θα συνεχίσει την καριέρα του στη γερμανική Μπαϊρόιτ.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Στη γερμανική Λίγκα θα αγωνίζεται από του χρόνου ο Τζέικ Όντουμ, όπως φαίνεται.

Ο 24χρονος γκαρντ αγωνίστηκε στον ΠΑΟΚ τη σεζόν που έφυγε, αλλά σύμφωνα με το sportado υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας με την Μπαϊρόιτ, που τερμάτισε τρίτη από το τέλος φέτος στο πρωτάθλημα.

Ο Αμερικανός είχε μέσο όρο 7 πόντους και 2.7 ασίστ στο Eurocup φέτος, ενώ στην Basket League 9 πόντους και 2,8 ασιστ.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

TAGS:

Σχετικά βίντεο

close menu
x