Ελλάδα

Κιλπάτρικ: «Θα ήθελα πολύ να γυρίσω στον Παναθηναϊκό»

Την επιθυμία του να φορέσει και πάλι τη φανέλα του Παναθηναϊκού εξέφρασε δημοσίως ο Σον Κιλπάτρικ.

Αποστολή στην Ολλανδία
Αποστολή στην Ολλανδία
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Με νοσταλγία φαίνεται ότι θυμάται το πέρασμά του από τον Παναθηναϊκό ο Σον Κιλπάτρικ.

Σε ποστάρισμα που έκανε στο twitter ο Αμερικανός γκαρντ (που είναι χωρίς ομάδα μετά την αποχώρησή του από το «τριφύλλι» στο τέλος της περασμένης σεζόν) παραδέχθηκε ότι θα φορούσε με χαρά και πάλι την πράσινη φανέλα.

Έχοντας γράψει λοιπόν «το μόνο που θέλω είναι να παίξω μπάσκετ» και απαντώντας σε σχόλιο οπαδού που του σχολίασε «έλα πίσω στον Παναθηναϊκό, σε χρειαζόμαστε», απάντησε:

«Θα το ήθελα πολύ, θα δούμε».

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x