Ελλάδα

Νοκ άουτ και ο Μωραΐτης στην ΑΕΚ

Συνεχίζεται η κακοδαιμονία στην ΑΕΚ. Θλάση υπέστη ο Δημήτρης Μωραΐτης και θα μείνει εκτός για τρεις εβδομάδες.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Πάνω που επέστρεψαν στη δράση Σάκοτα και Κάρτερ κι ενώ αναμένεται ο Κατσίβελης, η ΑΕΚ υπέστη ένα ακόμη πλήγμα.

Ο Δημήτρης Μωραΐτης υπέστη θλάση στον αριστερό τετρακέφαλο σε αναμέτρηση της ομάδας Νέων της «Ένωσης» με το Περιστέρι και θα μείνει εκτός δράσης για τρεις εβδομάδες.

Ο 16χρονος γκαρντ άρχισε ήδη θεραπείες και θα υποβληθεί τις επόμενες μέρες σε νέο υπέρηχο για να διαπιστωθεί η πορεία της αποθεραπείας του.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

TAGS:

Σχετικά βίντεο

close menu
x