Ελλάδα

Πρόστιμο στο Ρέθυμνο για ηχητικά… σήματα με το Λαύριο

Με πρόστιμο ύψους 1.250 ευρώ τιμωρήθηκε η ΚΑΕ Ρέθυμνο, εξαιτίας χρήσης ηχητικών σημάτων κατά τη διάρκεια του ματς με το Λαύριο, στο «Μελίνα Μερκούρη».
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Τα ηχητικά σήματα που ακούγονταν κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού με το Λαύριο θα πληρώσει η ΚΑΕ Ρέθυμνο, καθώς ο Αθλητικός Δικαστής επέβαλε στους Κρητικούς πρόστιμο ύψους 1.250 ευρώ.

Η απόφαση του Αθλητικού Δικαστή:

«Επιβάλλεται στην ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΡΕΘΥΜΝΗΣ KAE (δ.τ. ΡΕΘΥΜΝΟ ΚΑΕ) χρηματικό πρόστιμο χιλίων διακοσίων πενήντα (1.250,00) ευρώ εξαιτίας χρήσης ηχητικών σημάτων κατά τον αγώνα Πρωταθλήματος Καλαθοσφαίρισης της Α1 Εθνικής Κατηγορίας της αγωνιστικής περιόδου 2019-2020 με την ομάδα ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΥΜΗΣ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (δ.τ. ΛΑΥΡΙΟ ΚΑΕ), που διεξήχθη στις 22-02-2020».

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x