Παρίσταναν τους υπαλλήλους του δήμου που προσφέρουν δωρεάν φρούτα κι έμπαιναν στα σπίτια ηλικιωμένων και τους λήστευαν. Ο λόγος για συμμορία που δραστηριοποιείτο σε διάφορες περιοχές της Αττικής και πριν λίγο έπεσε στα χέρια της ΕΛΑΣ.
Σύμφωνα με την αστυνομία μέχρι στιγμής έχουν συλληφθεί 4 άτομα και έχουν εξιχνιαστεί 7 περιπτώσεις ληστειών.
Πηγή: skai.gr
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






