Ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης έκανε την εξής ανάρτηση για το χρυσό μετάλλιο του Λευτέρη Πετρούνια στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Στίβου στο Μόναχο:
«Ο Λευτέρης Πετρούνιας και πάλι στην κορυφή της Ευρώπης! Γράφει ιστορία, κατακτώντας το έκτο του χρυσό μετάλλιο σε Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα! Θερμά συγχαρητήρια Λευτέρη, κάνεις όλη την Ελλάδα υπερήφανη!»
Ο Λευτέρης Πετρούνιας και πάλι στην κορυφή της Ευρώπης! Γράφει ιστορία, κατακτώντας το έκτο του χρυσό μετάλλιο σε Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα! Θερμά συγχαρητήρια Λευτέρη, κάνεις όλη την Ελλάδα υπερήφανη! pic.twitter.com/NIromboy37
— Prime Minister GR (@PrimeministerGR) August 21, 2022
Πηγή: skai.gr
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






