Επικαιρότητα

Θεσσαλονίκη: Συνελήφθη ο δράστης της ληστείας πρακτορείου ΟΠΑΠ - Είχε συνεργό μια 20χρονη

Ο 25χρονος με την απειλή όπλου αφαίρεσε 2.800 ευρώ χθες το βράδυ. Εντοπίστηκε λίγα μέτρα μακριά από το κατάστημα.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Μόλις λίγα μέτρα κατάφερε να κάνει ο δράστης ληστείας καταστήματος ΟΠΑΠ στη Θεσσαλονίκη, ο οποίος εντοπίστηκε και συνελήφθη άμεσα από αστυνομικούς της ομάδας ΔΙ.ΑΣ.

Σύμφωνα με την αστυνομία, χθες, στις 9 το βράδυ, ένας 25χρονος εισέβαλε σε κατάστημα ΟΠΑΠ, στην οδό Θεοτοκά, απέναντι από την ΧΑΝΘ, και με την απειλή όπλου αφαίρεσε 2.800 ευρώ.

Στη συνέχεια επιβιβάστηκε σε μοτοσυκλέτα και με συνεργό του μια 20χρονη γυναίκα, επιχείρησαν να διαφύγουν.

Τελικά όμως εντοπίστηκαν λίγα μέτρα πιο μακριά, κοντά στην Δημητρίου Γούναρη και συνελήφθησαν.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x