Η δήμαρχος του Παρισιού, Αν Ινταλγκό, ανακοίνωσε μέσω ανάρτησής της στο Twitter τη διακοπή φωταγώγησης του Πύργου του Άιφελ, απόψε, ως ένδειξη πένθους για τον θάνατο της βασίλισσας Ελισάβετ Β’ της Βρετανίας.
Παράλληλα, έκανε γνωστό πως, εκ μέρους όλων των Παριζιάνων, εξέφρασε τα συλλυπητήρια της στην πρέσβειρα της Βρετανίας, Μένα Ρόλινγκς.
«Απόψε, τα φώτα στον Πύργο του Άιφελ θα σβήσουν, ως φόρος τιμής στη Μεγαλειότητά της, τη βασίλισσα Ελισάβετ Β’», ανέφερε η δήμαρχος της γαλλικής πρωτεύουσας.
Πηγή: skai.gr
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






